Do Re Mi Fa Sol La Si Do ^^ laa laaa la la…

afiş

Bu filmi izlemeden önce ortalamanın üzerine çıkamadığı ile ilgili bir çok duyum almıştım.. Fakat okuduğum onca şeye rağmen afişleri ve başrolde Jang Geun Suk’un oluşu bile benim bu filmi izlemem için oldukça büyük bir sebepti..

Film çok yakın iki arkadaşın aynı kıza aşık olmaları üzerine kurulu.. Jeong  çocukluğundan beri birlikte olduğu erkek arkadaşıyla talihsiz olaylar sebebiyle ayrılır.. erkek arkadaşı artık onu görmek istememktedir.. bu yüzden ikili oldukça zor günler geçirir.. aradan geçen bir kaç seneden sonra Jeong yeni taşınan komşularının oğlu olan Eun Gyu(Jang Geun Suk) ile tanışır ve bu çift bir süre sonra çıkmaya başlar.. müzikle ilgilenen Eun Gyu’yu dinlemek için stüdyosuna giden Jeong burda eski erkek arkadaşıyla karşılaşır.. ve onun Eun Gyu’nun en iyi arkadaşı olduğunu öğrenir.. ve eski sevgilisi karşılaşmalarından sonra Jeong’u tekrar geri istediğine karar verir.. Jeong ise ona borçlu olduğunu düşündüğü için Eun Gyu’yu sevmesine rağmen onu terketmek zorunda kalır..

..

film buraya kadar oldukça normal bir şekilde ilerleyen sıradan ve güzel bir aşk hikayesi kıvamında.. fakat onlara bu yetmemiş sanırım ve filmin sonuna oldukça ilginç bir kısım daha eklemişler.. Eun Gyu ve Jeong’un bu acıklı ayrılışından sonra Eun Gyu bir trafik kazası geçirir.. fiziksel olarak hiçbir sorunu olmamasına rağmen kafasına aldığı darbe yüzünden artık 5 yaşında bir çocuk gibi davranmaktadır.. Jeong onu iyileştirmek için harekete geçer..

ben bu son kısmı biraz gereksiz buldum aslında, keşke daha sıradan bir kavuşma yaparak bitirselerdi.. duygusallığı arttırmak amacıyla yapılmış ama insana bu kadar da olmaz artık dedirttiriyor..fakat bunlara rağmen oldukça güzel ve duygusal sahneler de var filmde.. ben pek tatmin olmadım ama filmi çok beğenenlerin olduğu da bir gerçek..

Jang Geun Sukyine de güzel bir filmdi ya.. biliyorum biraz çelişkili bir yazı oldu ama itiraf etmeliyim ki ben bir Jang Geun Suk hayranıyım.. o tatlı tavırlarına karizmasına hastayım (bir çok güneykoreli aktöre olduğu gibi)… ve sadace onu görmek için bile izlemeye değerdi.. yine olsa yine izlerim açıkçası hiç pişman değilim :)

2 thoughts on “Do Re Mi Fa Sol La Si Do ^^ laa laaa la la…

    • Ben gerçek ismi do re mı fa sol la si do diye hatırlıyorum. Uzun zaman oldu ama belki de farklıdır bilemiyorum.

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'dan blog alın.
The Esquire Theme.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 112 takipçiye katılın

