Beethoven Virus ^^ sevdim, çok sevdim..

dün yazmayı planlamıştım ama fırsat olmadı.. fırsatını bulunca da koyacağım resimleri seçemedim bir türlü.. bu diziyi o kadar sevdim ki fotoğraflar konusunda çok titizlendim.. ama hala da gönlüme göre bulamadım.. umarım seversiniz..Beethoven Virus 2008 yapımı, çok eski sayılamaz yani.. ve şimdiye kadar izlediğim Kore dramaları arasında gerçekten üst seviyede olanalardan.. bu yüzden kesinlikle tavsiye ederim..

ilk olarak şunu söylemeliyim ki; çekim alanları harika yerlerdi.. konuyu takip ettiğim kadar arka planı da izlemekten kendimi alamadım.. geniş ve yeşil sokaklar.. ağaçların renkleri, gökyüzü hepsi tek kelimeyle muhteşemdi.. çekimlerin büyük bir kısmını Petite France adlı bir tatil köyünde gerçekleştirmişler okuduklarıma göre.. ve burası Küçük Prens adlı muhteşem kitaptan esinlenerek dizayn edilmiş bir yermiş.. Kore’ye gidersem buraya mutlaka gitmek istiyorum gerçekten harika bir yere benziyor..

konu dünyaca ünlü , otoriter bir orkestra şefi ile onun orkestrasında yer alan müzisyenler üzerine kurulu.. şef,  kemancı kız Du Ru Mi ve bir müzik Dehası olan Kang Gun Woo ise ana karakterler.. sanmayın ki bu dizi bir aşk hikayesi, aslında bu sadece dizinin ufak bir kısmı, geniş açıdan baktığımızda ise isteyipte gerçekleştiremeyeceğimiz hiçbir şey olmadığını anlatmaya çalışıyorlar..

bu diziye başlamamda ki en büyük faktör Jang Geun Suk olsada, şefi oynayan Kim Myung Min dizinin asıl karakteri.. Kim Myung Min rolünde çok ama çok başarılı.. yalnız, karizmatik ve güçlü duruşunu o kadar iyi yansıtmış ki, neredeyse ağzım bir karış açık seyrettim.. diğer filmlerini de mutlaka izlemek gerek..

ayrıca olayların sadece başroldekilere değil de ortkestradaki diğer karakterlerin yaşamlarına da yönelmesi çok iyiydi.. özellikle büyükbaba ve flütçü kızın sahneleri beni en çok duygulandıran bölümlerdi.. daha önce barlarda çalmış olan trompetçi de tik ve mimikleriyle oldukça komikti..

dizinin romantik sahneleri ise yok denecek kadar azdı.. özellikle kişiliğinden ödün vermemekte kararlı olan Maestro, Du Ru Mi’ye çok çektirdi.. Jang Geun Suk ise oldukça romantik ve şirin bir aşıktı.. fakat Kore dizilerinde her zaman olduğu gibi, sevgisini gösteren hiçbir zaman karşılığını bulamayacağından geri planda kaldı :(tamam Maestro oldukça karizmati ve etkileyici  olabilir.. ama yine de Geun Suk’un arka planda kalması beni çok kızdırdı.. böyle tatlı birisi nasıl bırakılabilir aklım almadı birtürlü :(dizinin ağır topu ise müzikleri idi.. bu diziyi seyredip de klasik müziğe burun kıvırabilecek biri olabileceğini düşünemiyorum.. izlediğimden beri her boş anımı dizideki müzikleri dinleyerek geçiriyorum nerdeyse.. zaten Kore dizileri sayesinde uzun zamandır enstrümantal müzik dinliyordum, böylece listem biraz daha genişledi..  gerçektan huzur verici ve etkileyici.. özel bölümde ise enstrümanları çalıyor gibi görünmenin ne kadar zor olduğunu açıkça göstermişler.. gerçekten ortaya harika bir yapım çıkarmışlar..

dizinin sonu ise beni çok ama çok hayal kırıklığına uğrattı.. belki de sonu ile ilgili beklentilerim çok yüksekti.. ama sanki yarım kalmış gibi geldi.. çok daha iyi bir son çekilebilirdi zorlamaya bile gerek olmadan.. son bölümden sonra bir de özel bölüm çekilmiş, aradığım cevapları orada bulabileceğimi düşünmüşütüm fakat sadece kamera arkası görüntüler vardı.. askıda kalan şeyler beni her zaman huzursuz etmiştir.. bunun yerine olumsuz da olsa bir cevap ararım hep.. ne yazık ki sonunda aradığım cevapları bulamadım.. böyle bir sonu olmasına rağmen izlenmeye değer harika bir kore dizisi daha..

8 thoughts on “Beethoven Virus ^^ sevdim, çok sevdim..

  1. Of of :d Benim favori dizim :D Açıkça sölemek gerekirse tüm bu sölediklerini bend düşündüm :D Dizinin finali o kadar berbat olmuştuki sinirlerim tawan yapmıştı. beklentilerim baya bi yüksekti benimde :) orkestra şefi kang mae nin karizmasına bayıldım adam rolünün hakkını wermiş yani :D Ama ben olsam jang geun suk u seçerdim o ayrı :) Dizi baştan 17 bölüme kadar mükemmeldi ama dediğim gibi final çok sönüktü :D Hatta hiç olmamıştı :D Ama izlenmesi gereken güzel bir dizi. klasik müzik sevmeyenler bu diziden sonra bayılcaklardır eminim :D

  2. kızın ismi Du Ru Mi demek ha, hahahahah, bunlar adamı öldürürler :) Jang Geun Suk açısından değmiş mi bari, Boys Over Flowers yerine bunu seçtiği için pişman olmamıştır senin övgülerinden anladığım kadarıyla?

    • Boys Over Flowers’ı hala izleyemedim ne yazık ki! bu yüzden karşılaştırma yapamıyorum.. ama o da aklımda bir ara izlemeyi planlıyorum.. o zaman karşılaştırırım artık.. ama çok kaliteli bir diziydi bence :)

  3. Jang geun suk boys over flowors dizisine güsel olurdu. Çünkü sinirli ve gıcık karakterlerde yüz tipine baya gidio. Ama bence beethovenda oynadığı daha iyi olmuş :) Onu böyle sempatik rollerde görmek daha çok hoşuma gidio. Aslında sinirli ve kendini beğenmiş tipleride çok hoşuma gidio (you’re beautifulda baya sergilemişti bunu :D ) Yok karar veremicem ben :) Oppam her karaktere yakışır :D

  4. Sonunda Jang Geun’u seçmediği için izlemek istememiştim ama izleyen herkes çok beğeniyor diziyi. Merak ettim :)

  5. Buket kesinlikle izlemelisin :DHani jang geun suk u seçmesede orkestra şefi kang mae yide seçmesinin nedeni anlıosun. Adam öle karizmatik ki . hayran olmamak elde diil yani :D Kim myung min rolünün hakkını wermiş yani :D

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'dan blog alın.
The Esquire Theme.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 113 takipçiye katılın

