Boys Over Flowers ♥♥ tam anlamıyla bittim

bu posta o kadar çok resim eklemek istiyorum ki uzunluğu ne kadar olacak şu anda kestiremiyorum.. zira göze bu kadar hitap eden başka bir kore dizisi daha izlemedim.. neresinden başlasam bilemiyorum, ama öylesine hayran kaldım ki kendimi tutamayıp içimden ne geliyorsa yazıcam..  konuyu anlatıp olayların sürprizini kaçırmamak için olsada asıl sebep; anlatmakla izlemek arasında ki fark öylesine bir uçurum olur ki ben yazdığımla kalırım..

birbirini seven ana karakterlerimiz hemen üstteki resimde pasaklı bir şekilde duruyorlar.. ikisi de oldukça renkli karakterler.. dizinin türü romantik-komedi zaten buna bağlı olarak da tüm karakterler ayrı bir güzelliğe sahip.. özellikle erkeklerin kıyafetleri ve tarzları muhteşem.. tüm kıyafetlerine ‘ağzımın suyu aktı!’ tabiri cuk oturur.. en silik karakter Kim Joon olsa da; hepsinin ayrı bir özelliği var ve herhangi birini diziden çıkarmak mümkün değil.. altta hepsinin gerçek isimlerini üstlerine yazdım, yazının devamında gerçek isimleri ile anacağım için bi karışıklık çıkmasın :)olaylar ülkenin en ünlü lisesinde başlıyor.. fakir kızımız bir tesadüf sonucu Shinwa lisesine burslu olarak kabul ediliyor.. bu lisede tüm öğrenciler tarafından hayranlıkla izlenilen ve F4 olarak anılan dört:)  öğrenci var.. dördü de birbirinden yakışıklı, karizmatik ve zengin.. ama öyle bir zenginlik ki kendilerine ait adalarından, jetlerine kadar her şeyleri var.. harcamada herhangi bir sınır söz konusu değil yani.. üstüne üstlük hepsi kendini beğenmiş.. okulda egemenliklerini öyle bir benimsetmişler ki ağzını açabilen kimse kalmamış ortada..

tabi n’oluyor? bizim fakir ama gururlu kız bu gruba karşı çıkabilen ilk kişi olarak olaylara dahil oluyor.. her şey bundan sonra başlıyor.. konunun ilerisi hakkında tahmin yürütmek pek de zor değil artık.. ama bu diziyi diğer romantik komedilerden farklı kılan bir çok özellik var.. bir kere olaylar çok akıcı bir şekilde ilerliyor.. “yaaa yeter artık!! kavuşacaklarsa kavuşsunlar..” dedirttirmiyor hiç.. her bölüm birbirinden eğlenceli.. ki yirmibeş bölümlük bir diziden bahsediyoruz burada.. oysa ortalama onsekiz bölümlük olan kore dizileri için fazla sayılabilecek bölüm sayısına sahip..

ama tek bir bölümde bile ‘bitsin artık’ ya da ‘sıkıldım’ diye düşünmedim.. her bölüme ayrı bir sevinçle başladım ve biteceği için çok üzüldüm.. ayrıca sadece iki ana karakterin hayatına yönelmemesi ve diğerlerinin hayatlarına da bakış atması olayları daha da neşeli bir hale getiriyor..

ki dizide benim en sevdiğim kısımlar grubun çapkını Kim Bum ve esas kızımızın en iyi arkadaşının ilişkisiydi.. bu kızı o kadar çok sevdim ki oğlum olsa alırım yani o derece.. tüm dizi boyunca öyle masum ve şirindi ki.. ayrıca saf güzelliği ile sanırım şimdiye kadar tanıdığım Koreli aktrisler içinde en beğendiğim oldu..

işte çok sevdiğim bu çift satırlarımın hemen üstünde ki ve altında ki karedeler.. aslında daha bir sürü resim koymak istedm ikisinin olduğu; fakat dizide oldukça fazla oyuncu olduğu için kendimi tutmam gerekti :( çapkın karakterimizi canlandıran Kim Bum benim favorilerim arasında yerini aldı.. aslında tüm grupta ki oyuncularn takibindeyim bundan sonra ama; Kim Bum ve Kim Hyun Joong’un yeri daha bir ayrı.. Kim Bum tüm kızların ilgisini çekmedeki başarısından dolayı çapkınlığıyla ün salmışken -ki dizinin abartması değil bence eminim gerçek hayatta da aynı muameleyi görüyordur-

Kim Hyun Joong ise bakanı şaşı yapacak derecede bir gülüşe ve karizmaya sahip.. tek bir bölümde bile – ağlarken, telaşlıyken vs.- karizmasından ödün vermedi.. ilk bölümlerde saçı ile ilgili problemler yaşasamda ileriki bölümlerde saçını kısaltarak her şeyi unutturdu.. bakınız alttaki resim..

dizinin kötüsü olma görevini ise Misa’dan çok iyi tanıdığımız biri üstlenmiş.. Lee Min Ho’nun annesi rolünde ve gerçekten iyi taşımış rolünü.. Misa’dak sevgi dolu anne görüntüsünün tam tersi bir rol ama ikisini de benimsedim ben..

dizide durağanlık diye bir şey yok her sahne ayrı bir tat bırakıyor.. gittikleri tatiller ve birlikte eğlendikleri bölümler oldukça fazla, can sıkıcı olaylar yaşandığında dahi ortada kasvetli bir hava esmiyor hiç.. bu da oldukça keyifli bir seyir süreci yaşatıyor..

ayrıca bir kaç bölümde yer alarak kahramanlarımıza türlü dertler açıp olayları renklendiren kişiler de tam anlamıyla süper.. dizide görntüsü ortalamanın altında olan tek bir kişi var o da esas kız.. tabi bu benim görüşüm beğenen de vardır belki..  ama daha parlak bir kişi oynasa daha iyi olurdu.. ama bu kadar kusur kadı kızında da olur..

asıl karakter olan Lee Min Ho’dan hiç bahsetmedim ama kıvırcık saçlarıyla karakterine tam oturmuş.. ve bu dizi aslında bir japon dizisinden uyarlama.. ben orjinalini izlemedim ama bundan daha çok beğeneceğimi düşünmüyorum.. çünkü tam anlamıyla her karesinde ‘vay bee!!’ hissi yaşadım.. Korelileri daha çok sevdiğimden kaynaklanıyor olsa gerek Japon versiyonunda aynı tadı bulacağımı sanmıyorum..

uzun zamandır bu kadar beğendiğim bir dizi izlememiştim ve bu kadar özenerek bir  post hazırlamamıştım.. baştan sonra çok beğendim..  aslında izlerken daha önce izlemiş olduğum ve burada bahsettiğim Special A’yı anımsadım biraz.. onu da çok beğenmiştim.. olaylar bazen abartılı boyutlara ulaşsa da, bana hiç rahatsızlık vermedi.. bayıla bayıla seyrettim.. zaten sabahtan beri övüp durmamdan anlamışsınızdır.. bu türden hoşlanıyorsanız kesinlikle atlamayın.. ben bu kadar  beklettiğime pişmanım doğrusu..

29 thoughts on “Boys Over Flowers ♥♥ tam anlamıyla bittim

  1. Yeppudaa sitesinde en iyi kore dizileri sıralaması diye bir ankette farklı farklı kişiler tarafından ama hep ilk 5 giren bu diziyi merak edip izlemiştim.izlerken bazen sinirlendim bazen de hüzünlendim çok çok hoşuma gitmişti bende herkeze tavsiye ediyorum mutlaka izleyin :)
    Sayın NİLÜ hanım efendi en son Shining Inheritance-Işıltılı miras dizisini izledim o dizi de çok iyidi bir ara fırsat bulursan onuda izlemeni tavsiye ediyorum tabiki buradaki yorumlarını da bekliyorum…

  2. Merhaba :) benimde göz ağrılarımdan birisi bu dizi japon versiyonunu da izledim… ikisinin yeride ayrı şimdi tabii BOF bambaşka ama hana yori dango da hiçde yabana atılacak gibi değil tavsiye ederim :)

  3. Yazılarını uzun zamandırTakip ediyorum Nilücüm ama bof’u malesef yeni gördüm.Benimde çok sevdiğim bir dizi…Hatta en sevdiğim diyebilirim.Bu dizide en çok geum jandi’ye sinir oluyordum o tiple bulmuşsun go jun pyo gibi bir adamı harcayıp duruyorsun.öyle karakterde bir adam yoktur heralde… Bende yeni blog açtım.Bof’u yazıcam inşallah senin ki kadar güzel olur.

    • blogların çoğalması çok güzel :) bende gıcık oluyorum jan di’ye.. mıymıntı şey.. ona kadar kız kalmamış herhalde korede..

  4. Ben 26. bölümü bulamıyorum..
    Çok severek izlediğim bir dizi açıkçası sadece 3 gündür takip ediyorum ama 24 bölümü de izledim.(25’i şimdi izliyorum.)
    2. sezon çekilmeyecek mi? Bu beni korkutuyor.

  5. Bir ara 2. sezon çekilecek diye duydum.Sanırım bu klişe sondan sonrası gelmezdi.
    Ben GeumJandi’yi çok sevdim, gerçek bir lotus gibiydi,bence çok uygundu.
    Şimdi playfull kiss’i izliyorum, oradaki kızdan çok daha iyi.
    Jandi içten,samimi gülerken de bir o kadar gerçekçi.
    Ji hoo benim favori karakterimdi,sanırım karakter çekimi oldu, onu böyle yalnız salkım pülküm bitirmeleri içime sinmedi.
    Mesela ilk bölümlerde o kadar ayrıntı ve belirli boşluklar bırakmışlardı ki ben ilerleyen bölümlerle dolduracaklarını sandım,birbirine bağlayacaklarını.
    Ama yine de iyiydi.Bizim sakız yumrusu gibi uzayıp da uzayıp bıktıran dizilerimize hiç benzemiyor.
    Önerdiğiniz başka kore dizileri var mı?
    Ben kaptırdım gidiyorum çünkü.

    • doğrusu ben geum jandi ye acayip gıcığım.. zerre kadar sevemedim o kızı.. gülüşü fln oldukça itici geliyor bana bakış açısı demek ki.. playful kiss teki kızı ona göre daha samimi ve şirin buluyorum.. gerçi dizi olarak playful kiss BOF’tan baya düşük bir seviyede.. BOF’ta çok çok eksiklik ve abartılara rağmen görselliği ve daha bir çok özelliği ile kendini bayıla bayıla seyrettiren bir dizi.. ama dizinin orjinalini seyretmiş olanlar Kore uyarlamasını hiç beğenmiyorlar.. ben japonkısmına bulaşmadığım için gayet iyi buldum.. ama sonu çok aleladeydi.. uğraşılmamış özen gösterilmemişti..
      Ji Hoo benim de favorin.. ah o gülüşü neyse hiç girmeyeyim yoksa çıkamam o kısımdan :)

      önerdiğim kore dizilerine gelirsek neler izlediğini bilmiyorum ama ben mutlaka izlenmesi gerekenleri sıralayayım içinden izlemediklerini seçersin romantik komedi seviyorsun anladığım kadarıyla o yüzden önce onlardan başlıyorum:
      1. coffee prince -bu diziyi izlemeyen kore dizisi izledim demesin zaten-
      2. secret garden -yeni bitirdim tekrar izleyesim var-
      3. My Name is Kim Sam Soon -çok severim defalarca izlediğim sahneler vardır-

      dram dersen:
      1. Sorry, i love you -fena ağlatır söylemesi-
      2. a love to kill -senarist aynı bu da acıtır-

      ama worlds within die bi dizi vardır çok severim.. ama herkes sevmez hatta bazıları nefret bile eder ama ben bayılırım ona.. biraz moralin bozuksa içine kapanasın varsa, kısacası ruh halin böyle bir diziyi izlemeye uygunsa izlemelisin sadece, yok değil diyorsan başka zamana ertele, arada kalsın ziyan olsun istemem :)

      cain and abel vardır..çok heyecanlı aksiyonlu fln..
      ben şimdi My girlfriend is a gumiho’yu seyrediyorum 3. bölümdeyim çok çok iyi gidiyo..

      şimdilik aklıma ilk gelenler bunlar.. ben hepsini izledim dersen haber ver başka bi şeyler düşüneyim.. :)

  6. Tavsiyelerinin hepsi için çok çok çok sağol. :)
    Hepsini not ettim.Ve ilk önce romantik-komedilerden başlayarak hepsini bitiricem.
    Sırayı bozmamak lazım.
    Playfull Kiss bitti.Ve çok güzeldi bence.Şunu anladım ki KimHyunJoong’a her saç yakışıyor.
    Kesinlikle rolleri üzerine tam oturuyor. Bu dizideki rolünde daha iyi.
    Aynı zamanda Ohhani’ye de iyi hisler besliyorum.
    16 bölüm sadece değil mi? Çünkü 16 da bittiğini gördüğüm için o kadar izledim.
    Ve sonunda adamakıllı öpüştüler yani. BOF çok muhafazakar bu konuda dudak değdirip çekiyor, ben burada Beak Sun Jo’yu izlemeye doyamadım şahsen.
    Sormak istediğim bir diğer şey; Kim Hyun’un rol aldığı başka diziler var mı bildiğin?
    Onları izlemek güzel oluyordu.İkidir göz zevkim gelişiyor.
    Yoksa bile ben de şimdi My girlfriend is a gumiho’dan devam ederek gitmeyi düşünüyorum.

    • Playful Kiss 16 bölüm ama ek olarak 10’ar dakikalık 7 tane de özel bölüm çekmişler.. onları da izlemelisin..
      Kore dizileri oldukça muhafazakar bazen insanı çileden çıkarıyor hakikaten.. ama yavaş yavaş ilerleme kaydetmeye başladılar.. çok abartmaları iyi olmaz ama insan onca bölüm aşkını izlediği çiftlerin adam akıllı öpüşmelerini göremeden dizi bitince sinirlenyr yani.. Kim Hyun Joong’un başka dizisi yok .. varsa da çok çok ufak rollerde falandır.. malum aslında şarkıcı olduğu için..
      Gumiho hala güzel gidiyor izleyip de beğenmeyieni yok tavsiye ederim.. ama diğer söylediklerimi de mutlaka izlemelisin.. dramları araya serpiştirerek izlesen iyi olur bence peşpeşe koyarsan ruh sağlığın için pek iyi olmaz diye düşünüyorum da.. sen bilirsin yine de :) ii seyirler..

  7. Çok sağol :)
    O diğer 10’ar dakikalık bölümleri de izledim.
    Çok şirin ve güzeldi.
    Muhtemelen dediğin gibi yaparım.
    Teşekkürlerr.

  8. Aslında tam şimdi Personal Taste’e başladım :)
    Ama bütün önerilerin not edilmiş durumda, fena görünmüyor.
    Gu JunPyo yu başka rolde görelim bakalım :)

  9. Hey!
    My girlfriend is a Gumiho’yu bitirdim.
    Harikaydı, dizi müzikleri, konusu kadrosu hepsi çok güzeldi.
    İzlerken çok güldüm, böyle eğlenceli bir dizi olmasına rağmen ağladım da.
    Bitirmediysen tavsiye ediyorum.
    Bütün müziklerini yükledim.Hepsi inanılmaz hoş.
    Kore kültürü gerçekten güzel.
    Şimdi CoffeePrince e başladım, tavsiyen üzerine.

    • gumiho’yu bitireli 1 aydan fazla oldu sanırım benimde.. bende çok çok beğendim.. müziklerini de uzun bi süre dinledim.. öxellikle fox rain’e bayılıyorum ben.. hayırlı olsun Coffee Prince diyorum o zaman :)

  10. Fox-rain şuana kadar hayatımda -böyle diyorum çünkü sınırlamasını bu şekilde yapabilirim- duyduğum en güzel şeylerden biri.
    Bir sebebe ihtiyacım var mı bilmiyorum ama o şarkıda beni çeken birşeyler var.
    Gumiho etkisinden kurtulduğum söylenemez şarkıları dolayısıyla. :)
    Coffee Prince’in 10. bölümüne geldim.Çok iyi gidiyor hatta daha önce izlemeliymişim.
    Şuan da izlediğin bir şey var mı?

    • :) coffee prince sevildikçe ben daha bir seviniyorum.. gören diziyi ben çektim sanır :)
      ben bi ara gumihonun albümünü açıp kulaklıklarla yolda dinleye dinleye yürüyodum.. kendimi dizinin içinden biri gibi hissediyordum çok hoşuma gidiyordu :)
      şu anda izlediğim bir şey yok malesef ama izlenecek listem deli gibi dolu.. finaller de yaklaşıyor. büyük ihtimalle yaza kadar yeni dizi yok bana :S

  11. Coffee Prince bitti ya !
    Her Kore dizisinin sonunda aynı hüzün.
    Hemen bitiyorlar, tadı damakta kalıyor.
    Sanırım insanı bağlamasının sebebi de bu olay.
    Çok güzeldi, tavsiyelerin beni yanlış yönlendirmiyor.
    Şimdi Secret Garden’a başladım.Coffee Prince sonrası iyi gider mi?

  12. off yaa…BOF,hayatımda izlediğim en güzel dizi diyebilirim.tanıdığım herkese tavsiye ettim,ve etmeye devam ediyorum.oradaki gu jun pyo çok tatlı yaa,ayrıca jandi karakterindeki kızı hiç iyi bulmamışlar onun yerine song hte kyo yu oynatsalarmış daha iyi olurmuş.ben hala tekrar tekrar izliyorum bölümlerini..hiç bıkıcağımıda zannetmiyorumm..

  13. Hey!
    Bugün saat 8’e kadar uyumadım ve Secret Garden’ı bitirdim.
    OHA! diyorum ben direk. 17. ve 18. bölümlerde hünkür pünkür ağladım gerçekten.
    Kim Joo Won’un yaptığı beni baya ağlattı.
    Kısa oluyor ama iç gıdıklıyor bu kore dizileri.Deniz kızı hikayesi en son My girlfriend is a gumiho’da bu konu işlendiğinden dikkatimi çekmişti, kabarcık olmak yokolmak falan,burda da böyle görünce içim karışıyor bir zaten, ama bu yönüne daha önce dikkat edememiş olmam ne acı.
    Bu Kim Joo Won’un annesi nasıl bir kadın öyle ya? O konuşmaya başladığında sesi kısıyorum zaten böyle burun deliklerini açıp MOOO yada OTİKE diye bağırmakla geçti rolü.Yıllar geçmiş olması ve hala inadını kıramaması çok canice.
    Bu kore dizilerindeki zengin erkek anneleri hep bir gaddar.Önerdiğin dizileri takip ettim ve hiç pişman olmadım inan, bu senin çok iyi bir zevkin olduğundan mı yoksa Kore dizilerinin çok iştahlı olduğundan mı yada ikisinden de mi bilmiyorum.
    Şunu düşündüm,ben daha bu geneli eğlenceli dizilerin drama gelen bölümlerinde böyle höykür pöykür ağlıyorsam o önerdiğin ağır dizilerle nasıl başa çıkarım :D
    Şimdi bir dizi duydum sana da söylemek istedim.City Hunter diye.Lee Min Ho oynuyor!
    Şuan da Kore de yayınlanıyormuş galiba 9 bölümü çıkmış.Güncel olduğu için ve zamana yayarak takip edileceğinden ona bir başlıyım diyorum.Sen de izlersin belki.
    Peki Secret Garden’dan sonra söylediklerin içerisinde sence en iyi ne gider? :)

    • evet city hunter’ı biliyorum.. uzun zamandır beklediğim bir diziydi zaten… henüz sınavları bitmedi 2haftam daha var ondan sonra başlamayı düşündüğüm çok dizi var.. bu aralar pek kore dizisi havamda değilim bilmiyorum belki açılırım eve gidince.. SKK var elime 10 bölüm kalmıştı onu izlerim belki 2-3 gün boşum şimdi kafa dağıtırım.. sen hangi diziler izlemiştin ki? izlemediklerinden tavsiye edeyim.. ama ben de yeni bir şeyler izlemediğim için çok bilmiyorum.. 49 days ‘i çok tavsiye ediyolar.. lie to me var beklediğim ama duyduğum yorumlar çok iyi olmadığı yönünde yine de oyuncuları için izleyeceğim bir dizi.. The Greatest Love çok çok beğeniliyor.. bunlardan birini izleyebilirsin bence..

  14. Sağol :)
    City Hunter çok yavaş ilerliyor ben de ya..
    Hem de Lee Min Ho gibi göz alışkanlığımın olduğu yetenekli ve taş bir oyuncu varken.
    İşte SG izledikten sonra Hyun Bin’in etkisinden yani aslında dizinin güzelliğinin etkisinden çıkmak zaman oluyor, bir de dizi müziklerini indirip sürekli olarak dinleyince.
    Ne alaka bilmiyorum ama söylemek istedim Shin Min Ah çok güzel bir kadın ya, çok gördüğümden değil ama bence Kore’nin en güzeli.
    O kadın da ayrı bir şey var, böyle çekici bir başka…şeytan tüyü var sanki :D
    City Hunter’ın en azından şimdilik yayınlananlarını bitiriyim de My name is Kim San Soon ve the world they live in’i izlemek istiyorum aslında.
    SKK nedir?

    • biraz geç oldu cevap yazmam aslında uzun zamandır açıp kontrol bile etmeyi unutmuşum :S SKK Sungkyunkwan Scandal’ın kısaltılmış hali.. yazması baya zor olsada aslında ben ezberledim uzun zamandır bitiremediğim için.. ben de başlarım yakında dizilere :)

  15. harika bir dizi ydi nasıl anlatsam süperdi işte hele 23 cü bölüm ağlatı beni

  16. harika gerçekten uzun bi süre etkisinde kaldığım dizi artık en büyük hayalim koreye gitmek oldu :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'dan blog alın.
The Esquire Theme.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 111 takipçiye katılın

