Kim Hyun Joong ^^ Because I’m Stupid

hastasıyım.. hem bu şarkını hem de videonun.. kaç kere dinledm kaç kere izledim bilmiyorum.. bir kaç tane şarkı ver korece beni bu kadar etkileyen, ne kadar dinlersem dinleyeym bıkmam mümkün değil herhalde.. aynı şarkının biraz daha hızlı bir versiyonu var bir de.. onu da ss501 grubunun diğer üyeleri ile birlikte süylüyor.. ama bu versiyonun yeri ayrı kesinlikle.. acayip bir etki bırakıyor bende.. BOF ta söyledi bu versiyonunu 14. bölüm mü neydi ordan farkettim tabi.. süper bir şarkı..

aslında bu biraz düzeltilmiş bir video orijinal halinde Hyun joong şarkının ileri ki kısımlarından birine erken giriyor.. hemen farkediyor tabi.. bu videonun tam olarak 3.10 sn. de ellerini kaldırıyor ya işte tam orada oluyor.. çok tatlı orda ya.. onu da mı koysaydım acaba?

3 thoughts on “Kim Hyun Joong ^^ Because I’m Stupid

  1. deminden beri birşey yazıcam yazıcam diyom ama unutmuştum sonunda hatırladım.

    RİCA ETSEM RAMEN YEMEK İSTİYORUM ACABA BANA TAVSİYE EDEBİLECEĞİN BİR YER VAR MI ?
    VE JİNMİ CAFE DE NE YEMEMİ TAVSİYE EDERSİN ?

    • doğrusu ramenin dizilerdeki gibi ocakta pişirilenlerinden yemedim hiç.. ama 3dk. da hazırlananları real migros gibi bir çok markette bulabilirsin.. tadları da oldukça güzel.. jinmi de bi kaç şey denemiştim.. hepsini beğendim.. özelikle tavsiye edebilecek kadar geliştiremedim henüz bu konuda kendimi..

  2. şarkı olağanüstü, bayıldım ben de :d bu arada ramen yenecekse seul’de yemek en mantıklısı, hem daha ucuz hem de daha leziz :d

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'dan blog alın.
The Esquire Theme.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 110 takipçiye katılın

