City Hunter ¦ bu sabah çok erken kalktım

dedim “madem kırk yılda bir erken kalkasım tuttu bu fırsatı iyi değerlendirmeli”.. peki yapılabilecek en hayırlı iş nedir tabi ki City Hunter yazısını hazırlamak.. bir ay falan oldu sanırım bitireli, görselleri toplayalı iki-üç hafta.. ama dizi yazıları çok kasıyor beni..ne kadar sevsem de bir diziyi yazması zor bir iş benim için..

uzun süre bekledim City Hunter’ı, Lee Min Ho’yu BOF’tan sonra hiç atlamadan seyrediyoruz.. ve her seferinde daha da bir hayran ayrılıyoruz ekranın başından.. gün geçtikçe çıtasını yükselttiği bir gerçek.. bakalım bu diziden sonra nasıl bir karakterle çıkacak karşımıza açıkçası ben merakla bekliyorum nelerle karşılaşacağımızı..

daha kundaktayken babasının arkadaşı tarafından kaçırılan Lee Yoon Sung -Lee Min Ho- hayatı boyunca babasının ve onunla birlikte ölen askerlerin intikamını almak için yetiştirilir.. zorlu bir eğitim sürecinden sonra planlarını hayata geçirmek için Kore’ye döner..

işte bizim minik Lee Min Ho’muzu kaçırıp intikam için yetiştiren kalpsiz.. dövüp durdu çocuğu.. başlarda iyi bir adam olduğunu düşünsek de sonlara doğru iyice zıvanadan çıktı.. gözünü intikam ateşi bürümüş dedik.. ama çok karizmatikti cuk oturmuştu rolüne..

peki City Hunter nasıldı? tam yirmi bölümlük bir dizi.. oyuncu kadrosu geniş.. konu bir odak noktası çerçevesinde büyük bir süreci kapsıyor.. ilk bölüm oldukça heyecan verici, çekimler mükemmel, renkler kusursuz, oyuncular çok daha iyi, her bölümde ayrı bir aksiyon yaşanıyor.. fakat nedeni bilinmez sıkıcı bir hali var.. yani o kadar bölüm izledik falan ama biraz ite kaka ilerliyor.. hadi izleyelim de bitsin havasında izledik diyebilirim.. yani o koskoca yirmi bölümü izlenebilir kılan tek şey belki de Lee Min Ho.. şirinlikte ve karizma da BOF’u çok çok geride bıraktığı açıkça belli..

Park Min Young’da benim nadiren güzel bulabildiğim aktrislerden biri.. sanırım cümle biraz devrik oldu.. nadir güzellerden demek istemiştim :) google’da “Lee Min Ho sevgilisi” diyerek arama yapanların varacağı yer belli oldu sonunda..

baş çiftimizin aşkının dışında dizinin önemli bölümünü kaplayan bir de savcımız ve olsa da olur olmasa da olur, gibi duran eski karısı var.. aslında oldukça güzel bir çift olmalarına rağmen dizide ilişkileri üzerine pek eğilmemişler.. bu kısma biraz daha öncelik verselerdi belki dizi biraz daha ele gelir bir hal alabilirdi.. hani tat katardı diye düşünüyorum ben..

savcı demişken aşkı ile ne kadar ilgimizi pek çekmese de işine olan bağlılığı ve karakteri ile yüksek bir reyting oranına sahip aslında.. belki de en az bir Lee Min Ho o artık bizim evde.. -yok biraz abarttım ama yakın :)-

dizi bir japon mangasından uyarlama bir çok diğer Kore dizisi gibi.. sanırım orijinalde komedi öğeleri çok daha ön planda.. Lee Min Ho’nun karakteri biraz daha şapşal falan.. dizide ise komedi rengi tam benim istediğim gibi olmasına rağmen biraz geri plana atılmış.. açıkçası ben biraz daha fazla gülebilmek isterdim..

öyle ya da böyle bir şekilde geldik sonuna fakat “o son neydi öyle?” dedik ne yazık ki yine.. sonu izleyicin ya da okuyucunun hayal gücüne bırakılmış dizi, film ya da kitaplardan hoşlanmıyorum.. yani ben hayal kurmak istesem oturur kendi kendime kurarım herhalde neden izleyeyim koca bir diziyi! yine bi’ son yapmışlar az çok ama biraz daha özen gösterseler de tadı damağımızda kaldı diyerek ayrılsak.. yarım yamalak kaldığında sanki baştan beri boşuna izlemişim gibi bir hisse kapılıyorum..

ama yine de izlediğime değdi diyorum.. şimdiye kadar çekilmiş hiçbir dizide Lee Min Ho’yu böyle göremezdim çünkü..

sonunda bir dizi postunun daha sonuna gelmiş olmanın mutluluğu içerisindeyim.. kısa zamanda görüşelim :)

About these ads

15 thoughts on “City Hunter ¦ bu sabah çok erken kalktım

  1. Görseller şahane önce bunu söyleyeyim Lee Min Ho daha da şahane. Kendisini çok geliştirdi canım benim. Kızla da iyi bir çift oldular bence. Maşşaallah diyorum :)

  2. garip ama bu dizi benim hayatımda en sıkılmadan izlediğim kore dizisiydi galiba.en sevdiğim hatta en sevdiklerimden biri kesinlikle değil ama ben en sevdiğim dizide bile yan karakterlerin sahnesinde sıkılırdım,bunda resmen sıkılmadım.hele sen biraz ite kaka ilerliyor deyince korkmuştum ama korktuğum başıma gelmedi,zaten lie to me sayesinde ite kaka ilerleleme anlayışım değişti:)
    onun dışında gelelim asıl meseleye yani savcıya:))allah her devlete böyle savcı nasip etsin vallahi gerçi adama acıdım biraz koskoca ülkenin bütün büyük davalarına bu adam baktı ama bilmiyorum karakteri bayağı etkiledi beni:))bu dizide kafadan lee min ho dan önce geldi benim için.sonra le min ho unu babası,o da en sevdiğim ikinci karakterdi,sonradan bayağı bir sadiste bağladı ama adamdan karizma akıyordu resmen.yalnız benim en sevdiğim iki kişi biri kanun bekçisi,diğeri suç makinası artık nasıl bir çelişkilerin insanıysam:))bir de tuttular ikisini de öldürdüler,hele savcıya acayip ağladım ya,city hunter ölseydi,sevdiği kız ölseydi bu kadar üzülmezdim:)zaten hep asıl işi yapanlar ölür.bir de ben veteriner hatuna hasta oldum çok güzel kadındı,deli oldum azıcık gösterdiler kadını,adamla acayip yakıştırdım vallahi bir yerde tekrar çift olsa onlar

    • aynen katılıyorum söylediklerine.. sadece beni çok bağlamadı hani bazı dizilerde bölümler peşpeşe gelir bırakamazsın ya bir türlü bunda o olmadı işte.. onun dışında iyiydi tabi bide uyuz son :S o konuya girmek istemiyorum sinirim zıplıyor..
      savcı ne savcıydı bee.. onu gördükten sonra savcı olma hevesim geldi valla..

      • böyle savcı dostlar başına:))adamcağız bir de olayları seyirci anlasın diye herşeyli sesli düşünüyordu aptala anlatır gibi kopuyordum ben:))hele o jeton düşünce ceketi kapıp koşması filan:))ama saçını beğenmedim ya biri bu insanlara alınlarını açınca daha iyi olduklarını söylesin artık,savcı yine iyiydi ben lee min hoyu ilk defa bu model saçla ,izledim felaket buldum,permalı saçıyla yarışırdı bu saç ,en iyi hali personal tasteti sanırım
        neyse şu savcıyı oynayan adamı incelemeye aldım:))bir baktım secret gardenda cameoluk yapmış,worlds withinde oynamış,tabii bir de onlar benim ilk izlediğim diziler o zamanlar ben tipleri zaten ayırt edemiyordum,adamın rollerde bayağı küçük olduğundan bayağı kafa patlattım.worlds withinde orta yaş hatun vardı ya hani oyuncu azıcık hoppa bir kadın,neyse onun sevgilisi gibi birşeymiş şutluyordu kadın bunu sabah yataktan kalkınca:))bak bu bilgi her yerde yok:))city hall diye dizi varmış kim sun ah oynuyor diye listeye almıştım,bu adam da varmış sevindim bayağı,takipçisiyim artık bir de şu karısıyla başrol oynatsalar ne güzel olur.you’re beautifuldaki esas kızla ikinci oğlanın dizisi varmış şimdi.ben bir böyle bofta kim bumla kızı çok beğenmiştim bir daha çift olsalar diye bir de bunlar ama olmaz ki

        • sakin ol ve o klavyeyi yere bırak esprisini yapmak istiyorum şu anda ama tutacağım kendimi :)
          çok bilgilendirici bir yorum olmuş valla.. ama niye beğenmedin Min Ho’nun bu saçlarını ben sevdim baya.. city hall benim de aklımda önce izlersen haber ver.. Kim Sun Ah yeter ama diğer oyuncular da çok iyi..

          • :))o espri benim sevdiğim bir dizi sonrası internete saldırma durumuma tam uyuyor yalnız, beni gören öyle der:))kendimden geçiyorum bakarken bitirme tezimde bu kadar araştırma yapmamıştım vallahi:DD
            yok ben o saç tipini oldu bitti beğenmiyorum hyun bin yapsa onu da beğenmem alnı açık olmalı insanın ya o ne öyle fenalık geliyor bana
            izleyim söyleyeceğim hemen city hall i,önce bir a love to kill izleyceğim artık ama dayanamıyorum:))
            bu arada yeni diye şimdi city hunterın müziklerini dinliyorum iki tane çok sevdiğim şarkısı var da hala üzülüyorum ben bu savcıya:))acısını atlatamadım daha

          • :) tamam haber bekliyorum o zaman.. bende 49 days izliyorum.. ondan sonra neye geçerim bilmiyorum daha..

  3. Ben çok beyendim diziyi 20 bölümü hiç sıkılmadan izledim sonunuda güzel yapsalardı benim için tadından yenmezdi:( City Hunter yinede değişik bir diziydi konusuyla Kore klişelerinden uzak değişik hoş bir diziydi MinHo her geçen gün oyunculukta çıtasını yükseltiyor City Hunter’da bayıldım ne karizmaydı ya öldüm bittim o derce diğer oyuncularda çok iyiydi esas kızımızla çok yakışıyorlardı ben secerek izledim şimdi MinHo’nun yeni projelerini bekliyorum bakalım bu sefer hangi rolde karşımıza çıkacak :) teşekkürler yazın için :)

  4. izledim 49 daysi,hayatımda herhalde hiç bir oyuncuyu beğenmediğim ilk kore dizisi,adamların ikisi de çirkin,ruha giren,girdiği o hatunları da beğenmedim,sadece hain kız çok güzel bir onu beğendim ama dizi güzel
    my princess var onu unutma:))sonra bir de ben que sera,sera diye bişiy varmış onu izleyceğim,kore dizi klişelerini yıkıyormuş güya sırf bu sebepten merak ettim

    • niye ya Han Kang rolünde ki adamı beğenirim ben.. diğerini de ilk defa bu dizide izlememe rağmen çekici buldum.. kızlar da afet sayılmazlar ama sevdirdiler kendilerini bence.. que sera sera’ya da başlamıştım ama bıraktım ilk bölümden.. belki bi ara izlerim beğenirsen haber ver yine :D my princess de aklımda..

    • bu dizi 49aa kadar mıı var ama ben 20ye kadar izledim ve final olduu :(( neden bu kadar azz sürüyo kore dizileri oysa cook güzell bayılıyorumm sizee türkiyeye gelirseniz yada yolunuz izmir menemene düşerse lütfen bana ulaşa bilirsiniz izmir menemen asarlıkta oturuyorumm en büyük hayalim 1 genç korelinin bizim evde kalması sadece 1yada 2 haftacıkk ya sadece bu hayalimm cok istiyorum cokk neden kanım size bu kadar ısınıyo bilmiyorumm kii cok tatlısınızz o yüzden olmalı

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'dan blog alın.
The Esquire Theme.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 108 takipçiye katılın

%d blogcu bunu beğendi: