Still Marry Me ≈ sadece Kim Bum var, başka da bir şey yok!

evde bayram temizliği yapılan şu sırada hemen bir kaç kelime yazıp çıkmam gerekiyor.. bu diziyi izlememde ki en büyük sebep Kim Bum tabi ki.. ve daha önce bir çok yerde  The Man Who Can’t Get Married dizisine benzediğini okumuştum.. ama bence alakası bile yok.. nasıl bir alaka kurmuşlar anlayamadım. tek benzerlik orta yaşa gelmelerine rağmen evlenememiş kişilerin olması.. başka da hiçbir şey benzemiyor.. Kim  Bum var diye izledim ama bazı dizileri Kim Bum için bile izlemeye değmezmiş onu öğrenmiş oldum..

bir kere bayan oyuncu ile Kim Bum hiç mi hiç yakışmıyorlar.. kız sadece büyük olduğu için demiyorum; mesela Personal Taste’de de çiftlerin arasında yaş farkı vardı buna rağmen hiç rahatsız edici değildi.. yani bu dizide yaştan daha büyük bir uyumsuzluk var.. hiç gitmemişler birbirlerine..dizide beğendiğim tek çift üst resimdekiler sanırım.. arka planda olmasına rağmen daha güzel bir hikayeydi.. tesadüfler biraz abartılmıştı ama en çok onların çıkacağı anları bekledim sanırım.. doğru düzgün hiçbir olayı olmamasın rağmen sevdiğim tek kişi bu kadın dizide ki.. geriye kalan ne varsa atın gitsin.. belki buna bir hikaye yazsalardı o aman daha güzel olurdu.. tek aklı başında insandı canım benim.. harcandı gitti..

ve dizinin en şapşal çifti.. bu kadar olamaz dedik.. abuk sabuk hareketler.. tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş oldu bunlar.. o kadar olur..

neyse işte kısa kesiyorum.. 16 bölüm izledim zaten bu dizi için daha fazla zaman harcayamayacağım.. olmamış gereksiz boş yere çekilmiş bir dizi.. BOF’tan sonra  Kim Bum’un burada ne işi varmış anlayamadım..

izlemeyin sakın..

Still Marry Me ≈ sadece Kim Bum var, başka da bir şey yok!” üzerine 10 düşünce

  1. ben daha bitiremedim,bir bunu bir de marry stayed outu.ilk 10 bölüm falan iyi izledim sonra dayanamadım arada açıp izliyorum bitmiyor meret,vallahi bir daha oyuncu için dizi izlemeye tövbe ettim

  2. bunu söylemek sana düşmez ben izledim çok beyedim ayrıca insanlar özgür düşşünceye sahipler kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz(!..?!) insanlar ister izler ister izlemezler.onlara kalmış bir şey. ama ben tavsiye ediyorum .eğer aşka önem veriyorsananız bu diziyi izleyin……..

    • evet özgürce düşüncelerimi belirttim bende, dediğin gibi.. aynı fikirde olmamız güzel, yalnız üslubumuz biraz farklı :)

  3. Ben de izledim ve sözlerinin birine bile katılmıyorum…Kesinlikle muhteşem bir dizi…Kim Bum ve Shin Joo inanılmaz derecede çok yakışmışlar birbirine…Diziyi izlemek vakit kaybı değil kesinlikle…Konusu her şeyi çok güzel…Anlatmak istenilenleri diziye muhteşem bir şekilde yansıtmışlar…

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'dan blog alın.
Tema: Matthew Buchanan tarafından Esquire.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 97 takipçiye katılın

