cain and abel..ost ^^ miryeohan sarang..

Cain_and_Abel001
çeviri için ZZ’ye teşekürler..

Cain & Abel OST parça 1:
Miryeohan Sarang – (Foolish Love) – “Budala Aşk”
Cain & Abel Kapanış Şarkısı (Drama version)
Şarkıcı : Choi Hyun Joon Rapper: G (So Ji Sub)

Nakarat:
Bir daha asla böyle aptal bir aşka tutulmayacağım
Çünkü pişmanlıklarla dolu toy bir adamım
Bizi birbirimize bağlayan büyük-küçük her şeyi (sil)
Hiç birini düşünme, ve sadece git…
Sana göre yetersiz bir aşktı benimki…

rep:
İçip içip telefona sarılıyorum
Açmayacağını bile bile yine seni arıyorum
Bilmiyorum bu kadar özlediğim şey ne çoktan bitmiş bir aşktan
Koca adam gözyaşları içinde her gün

Artık hiçbirşey değilim
Beni sevdiğin yerde
şimdi bir başıma kaldım
Ne sana tutunabiliyorum, ne bırakıp gidebiliyorum
Sadece üstüste ismini sayıklayıp duruyorum
Aynı çemberin içinde tekrar tekrar dönüp duruyorum

köprü:
Eğer sonu böyle olacaktıysa, hiç sevmemeliydik
Böyle bir şeye hiç başlamamalı, kendi hayatlarımızı yaşamalıydık
Daha o zamanlar seninle konuşmaya başlamamalıydım
Geri çekmeliydim kendimi herkesin tecrübe ettiği böylesi bir aşktan

(nakarat)

Bu dünyadaki en aptalca şey pişmanlıklar
İkinci en aptal şey aşk
Üçüncü en aptal şeyse erkek
Ben aşkta pişman bir erkeğim

Bana sadece beni sevdiğini söyledin
Bana bensiz yaşayamayacağını söyledin
Gökyüzünden bir yıldız koparıp sana vermek istedim
Ancak onun yerine bi o kadar parlak gözyaşımı gösterdim

köprü:
Sana öyle tutunmaya çalıştım,
Böyle tutunmaya çalıştım
Bana diyorsun ki:”Ayrıldığın kızdan
ne bekliyorsun?”
Of, bu aptal aşk, sana tutunup kalan

*(nakarat)

Ağlıyorum da ağlıyorum, sana tutunmaya çalışıyorum
Ama vakit doldu, her şey bitti
O kadar çok,
ağlıyorum da ağlıyorum, sana bin defa tutunmaya çalışıyorum
Ama yine de en azından gidip iyi bir hayat yaşamanı umuyorum

Ağlıyorum da ağlıyorum, sana tutunmaya çalışıyorum
Ama vakit doldu, her şey bitti
O kadar çok
ağlıyorum da ağlıyorum, sana bin defa tutunmaya çalışıyorum
Ama yine de bundan böyle hayatımı seninkinin aksine yaşayacağım

*Son Nakarat:
Bir daha asla böyle aptal bir aşka tutulmayacağım
Çünkü pişmanlıklarla dolu toy bir adamım
Bizi birbirimize bağlayan büyük-küçük her şeyi
Unut ve sadece git, affet beni…

Bu akan gözyaşlarımın sonuncusu
Seni yine deli gibi özlemeye başlarsam eğer
Yine böyle şimdiki gibi, çok uzak olmayan bir yerde
Sadece acımı bırakacağım ve geri kalan her şeyi sileceğim…

6 thoughts on “cain and abel..ost ^^ miryeohan sarang..

  1. düzeltme:sözlerinin geri kalanı yani…yoksa bu kısmı hoşuma gitmişti o yüzden devamını merak etmiştim…

  2. Cain & Abel OST parça 1:
    Miryeohan Sarang – (Foolish Love) – “Budala Aşk”
    Cain & Abel Kapanış Şarkısı (Drama version)
    Şarkıcı : Choi Hyun Joon Rapper: G (So Ji Sub)

    Nakarat:
    Bir daha asla böyle aptal bir aşka tutulmayacağım
    Çünkü pişmanlıklarla dolu toy bir adamım
    Bizi birbirimize bağlayan büyük-küçük her şeyi (sil)
    Hiç birini düşünme, ve sadece git…
    Sana göre yetersiz bir aşktı benimki…

    rep:
    İçip içip telefona sarılıyorum
    Açmayacağını bile bile yine seni arıyorum
    Bilmiyorum bu kadar özlediğim şey ne çoktan bitmiş bir aşktan
    Koca adam gözyaşları içinde her gün

    Artık hiçbirşey değilim
    Beni sevdiğin yerde
    şimdi bir başıma kaldım
    Ne sana tutunabiliyorum, ne bırakıp gidebiliyorum
    Sadece üstüste ismini sayıklayıp duruyorum
    Aynı çemberin içinde tekrar tekrar dönüp duruyorum

    köprü:
    Eğer sonu böyle olacaktıysa, hiç sevmemeliydik
    Böyle bir şeye hiç başlamamalı, kendi hayatlarımızı yaşamalıydık
    Daha o zamanlar seninle konuşmaya başlamamalıydım
    Geri çekmeliydim kendimi herkesin tecrübe ettiği böylesi bir aşktan

    (nakarat)

    Bu dünyadaki en aptalca şey pişmanlıklar
    İkinci en aptal şey aşk
    Üçüncü en aptal şeyse erkek
    Ben aşkta pişman bir erkeğim

    Bana sadece beni sevdiğini söyledin
    Bana bensiz yaşayamayacağını söyledin
    Gökyüzünden bir yıldız koparıp sana vermek istedim
    Ancak onun yerine bi o kadar parlak gözyaşımı gösterdim

    köprü:
    Sana öyle tutunmaya çalıştım,
    Böyle tutunmaya çalıştım
    Bana diyorsun ki:”Ayrıldığın kızdan
    ne bekliyorsun?”
    Of, bu aptal aşk, sana tutunup kalan

    *(nakarat)

    Ağlıyorum da ağlıyorum, sana tutunmaya çalışıyorum
    Ama vakit doldu, her şey bitti
    O kadar çok,
    ağlıyorum da ağlıyorum, sana bin defa tutunmaya çalışıyorum
    Ama yine de en azından gidip iyi bir hayat yaşamanı umuyorum

    Ağlıyorum da ağlıyorum, sana tutunmaya çalışıyorum
    Ama vakit doldu, her şey bitti
    O kadar çok
    ağlıyorum da ağlıyorum, sana bin defa tutunmaya çalışıyorum
    Ama yine de bundan böyle hayatımı seninkinin aksine yaşayacağım

    *Son Nakarat:
    Bir daha asla böyle aptal bir aşka tutulmayacağım
    Çünkü pişmanlıklarla dolu toy bir adamım
    Bizi birbirimize bağlayan büyük-küçük her şeyi
    Unut ve sadece git, affet beni…

    Bu akan gözyaşlarımın sonuncusu
    Seni yine deli gibi özlemeye başlarsam eğer
    Yine böyle şimdiki gibi, çok uzak olmayan bir yerde
    Sadece acımı bırakacağım ve geri kalan her şeyi sileceğim…

    • çok çok sağol çeviri için baya uğraşmışsın sanırım.. sözleri çok güzelmiş bence msja ekliyorum şimdi..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

