cain and abel (habil ile kabil) ^^ sürükleyici bi dizi

Cain and Abelaslında bir diziye başlamak konusunda oldukça kararsızdık, çünkü 17 bölümlük coffee prince’den yeni çıkmıştık. bizim gibi güneykore bağımlılarını dizi izlemenin ne hale getireceğini tahmin edebilirsiniz. bir diziye başlamak kendimizi en 2 gün ve gece boyunca sadece zorunlu molalar vererk ekranına kililtlediğimiz anlamına gelir. zira sizde en az bir kore dizisi izlediyseniz ne demek istediğimiz hakkınd aufakta olsa bir fikriniz vardır :)

bizde bu karmaşık duygular içerisinde aynı zamanda metabolizması çökmüş iki insan olarak sonunda kendimizi yeni bir dizini etkisi altına almaya karar verdik..

bu kararı almamızdan hemen sonra birkaç ay önce çekilmeye başlandığı haberini aldığımız  bu yüzden de bu kadar kısa süre içerisinde türkçe altyazı ile izleme imkanı bulamayacağımızı düşündüğümüz cain and abel dizisiyle bir sitede gıcır gıcır tr altyazıyla karşılaşınca şöyle bir gözlerimizi ovaladık :)

bunun sonucunda anlayacağınız so ji sub’un reklam filmlerine bile karşı koyamayan bizler bu diziyi seçmekte pek de zorlanmadık..

ve akşam sularında maaile salonumuzda oturuken tv’ye bağladığımız pc’mizden bu harikulade diziyi izlemeye başladık..

ilk bölümü birlikte izlemenin etkisiyle babam hariç, ekrana bağlanmakla pek alakası olmayan annem dahil tüm aile bu dizinin heyecanına kapılmış oldu ;)

01-16neyse bu uzunca hoşbeş ten sonra isterseniz biraz da diziden bahsedelim..

dizimiz tahmin edilebileceği üzere iki kardeşin düşmanlığını konu ediniyor. fakat bir süre sonra aslında bu kardeşlerin öz kardeş olmadıklarını öğreniyoruz. esas oğlan lee cho in ( So Ji Sub) gerçekte üvey babsının sevdiği kadının oğlu ve öz ailesini şüpheli bir trafik kazası  sonucu daha ana karnındayken kaybetmiş..

ve üvey babasının sonsuz sevgisi kadar üvey annesinin nefreti ile büyümüş.. üvey abisi Lee Seon Woo (Shin Hyun Joon) ile öz kardeşi kadar yakın. birlikte büyüyen bu  iki kardeşin birbirlerine olan büyük sevgisine tanık oluyoruz. ileride bu iki kardeşin can düşmanı olacağına dizinin adının habil ile kabil olduğunu bilmesek inanmamız mümkün deil

beyin cerrahı olan Lee Seon Woo uzun bir aradan sonra ülkesine dönüyor ve hiçbir şeyin bıraktığı gibi olmadığını farkediyor.. zira küçük kardeşi Lee Cho In ve sevdiği kadın  Kim Seo Yeon (Chae Jung Ahn) birlikteler. bu durum Lee Seon Woo’nun yıllardır babasının gözünde Lee Cho In’in gölgesinde kalışının kininin üstüne bir yenisinin daha eklenmesine sebep oluyor..

burada üvey anne devreye giriyor ve hastane üzerindeki güç savaşında Lee Cho In’i etkisiz hale getirmek adına önemli bir iş için çin’e gitmek zorunda olan Lee Cho In’in peşine bir kaç kötü adam takıveriyor.. Lee Cho In bu adamların eline düşüyor ve aksiyon ve heyecan dolu sahneler bundan sonra başlıyor..

bu kötü adamlar yüzünden bir türlü koreye dönemeyen Lee Cho In’imiz gelişen olaylar sonucu birde çin’de hafızasını kaybedince işler iyice birbirine giriyor..

ilerleyen bölümlerde annesinin kötülüklerine daha da beterlerini ekleyen Lee Seon Woo bize  “kardeşini bu kadar seven adam bu mu?” diye sordurdu..

ve bu güç savaşına eklenen Young ji (Han Ji Min)’nin Lee Cho In’e olan sevgisi ve iki kardeş arasında sıkışıp kalmış olan kalp hastası Kim Seo Yeon’un çırpınışı diziye oldukça romantik dakikalar ekliyor..

iki kardeş arasındaki çekişme o kadar heyecan verici bir biçimde işlenmişti ki bizi kimi zaman koltukların tepesine çıkardı, kimi zaman ise çığlıklar atmamıza sebep oldu.. so ji sub’u mükemmel performansından bahsetmeye zaten gerek yok.. malum bizi kendine hayran bırakabilmesi için ekranda görünmesi yetiyorda artıyor bile.. Shin Hyun Joon  ise kötü abiyi oynamasına rağmen yüreğimizi titretmeyi başardı..

dizinin müzükleri de gerçekten etkileyiciydi.. birtanesini zaten daha önce paylaşmıştık..

eğer “bu dizide sevmediğin tek bir şey var mı?” diye soracak olursanız net bir biçimde “yok” diyebilirim.. bu dizi karşınıza çıkar ve izleyip izlememek konusunda kararsız kalırsanız, bir saniye bile düşünmeyin deriz.. kesinlikle dört dörtlüktü.. şiddetle tavsiyedir :)

isterseniz buradan mp4 formatında türkçe altyazılı olarak indirebilirsiniz..

Reklamlar

3 thoughts on “cain and abel (habil ile kabil) ^^ sürükleyici bi dizi

  1. misa dan tanıdığımız eleman için izliyorum. Bir de çok şiddetle tavsiye ediyorsun,ondan izlicem :)eğer beğenmezsem 90 Days the Time for Love bu dizinin linklerini koyarsın ona göre :))

    • umarım beğenirsin o zmn.. eğer beğenmezsen isteğini gerçekleştirememe ihtimalim oldukça yüksek ne yazık ki :(
      baskı altında hissettim bak şimdi kendimi…

  2. Dizi izlemeye yeni başladım sayılır burada iki sevdiğim aktör var. Eğer sağlam linkleri bulursam izlemeye başlıyacağım..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: