en etkileyici dizi müziği ^^ ggoom(dream)..

alovetokill

(dizinin en etkileyici müziğine, en çarpıcı sahnelerden birinin resmini eklemek istedim)

en sevdiğim kore dizilerinden biridir kendisi..

daha sonra behsetmek istiyorum ayrıntılı bir şekilde.. fakat derinlere inene kadar bekleyemedim ve beni her dinlediğimde derinden etkileyen ost’un sözlerini paylaşmak istedim..

kör etmeliydin beni,sevmeyeyim diye seni..neden gösterdin bana güzelliğini?
artık çok geç,çoktan sinmişken kokun her yanıma silip atmak için ne kadar uğraşsamda boşuna,yada örtüp saklamaya..
bitimsizce yayılır benden her tarafa..azar azar yenilirim yorgunluğuma..
yıkılırım bildiğim bu acıyla,çöker ağırlığı omuzlarıma..
hayatsa söyler bana,”hayal kurup durma,boş yere umutlanma”hakkım yok seni sevmeye…
seni düşlememe izin verme..nefes bile almazdım gideyim diye
neden hala buradayım seninle?artık hiç düş kalmadı bende..
çünkü tek yolu yaşamanın böyle..
ne zaman ki seni düşlesem ne zamanki seni sevsem
bilirim ki daha güçleşir herşey..
azar azar yenilirim yorgunluğuma,yıkılırım bildiğim bu acıyla..
çöker ağırlığı omuzlarıma..
hayatsa söyler bana;hayal kurup durma boşyere umutlanma..
hakkım yok seni sevmeye..
kör etmeliydin beni,sevmeyeyim diye seni..
neden gösterdin bana güzelliğini?
artık çok geç,çoktan sinmişken kokun her yanıma
silip atmak için ne kadar uğraşsamda boşuna
ya da örtüp saklamaya..
bitimsizce yayılır benden her tarafa..
azar azar yenilirim yorgunluğuma..
yıkılırım bildiğim bu acıyla
çöker ağırlığı omuzlarıma..
hayatsa söyler bana:”hayal kurup durma,boş yere umutlanma”
hakkım yok seni sevmeye…

seni düşlememe izin verme..
nefes bile almazdım gideyim diye
neden hala buradayım seninle?
seni alacağım
artık hiç düş kalmadı bende..
bunun için biraz bekle,
çünkü tek yolu yaşamanın böyle..
ne zaman ki seni düşlesem, ne zamanki seni sevsem,
bilirim ki daha güçleşir herşey..
azar azar yenilirim yorgunluğuma,
yıkılırım bildiğim bu acıyla..
çöker ağırlığı omuzlarıma..
hayatsa söyler bana;”hayal kurup durma, boşyere umutlanma”..
hakkım yok seni sevmeye..


yakında bu dizinin diğer şarkılarını da paylaşcğm mümkün olrsa..
2 thoughts on “en etkileyici dizi müziği ^^ ggoom(dream)..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

