A Love To Kill ost ^^ Geu Rae Do… Sarang Ee Da

alovetokill1


olurda aşkı görsem bile,geçer giderdim görmemiş gibi..
olurda aşkı görsem bile,takarım başka bir ad bırakamam seni..
olurda aşkı duysam bile,geçer giderdim duymamış gibi..örterim iç çekişlerimi..
aşkım,aşkım bu kadar mı kötü gerçekten ?
mutlu olur başkaları sevince,bense ağlarım aşka düşünce..
neden yalnızca benim canımı yakar bu,neden?
oysa vazgeçerdim herşeyden böyle bir aşka düşsem..
parlak ışığın gözlerimi kör etsede..
böylesi acı bir aşkla yaralı kalbim daha da kötüleşsede..
yaşardım o aşkı yine de ecelim onun elinden gelsede..
olurda aşkı görsem bile,
geçer giderdim görmemiş gibi..
olurda aşkı bilsem bile,
senden vazgeçemem
takarım başka bir ad bırakamam seni..
olurda aşkı duysam bile,
geçer giderdim duymamış gibi..
kalbim artık atmadığında
patlatır gür kahkahalarımı
örterim iç çekişlerimi..
aşkım,aşkım bu kadar mı kötü gerçekten ?
mutlu olur başkaları sevince,
bense ağlarım aşka düşünce..
neden yalnızca benim canımı yakar bu,
neden?
oysa vazgeçerdim herşeyden,
böyle bir aşka düşsem..
parlak ışığın gözlerimi kör etsede..
böylesi acı bir aşkla yaralı kalbim daha da kötüleşsede..
yaşardım o aşkı yine de,
ecelim onun elinden gelsede..
Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

