bebek ve ben ^^ iki şirin bir arada..

bu filmi izleyeli yaklaşık 3-4 saat oldu ve ben şu anda bu satırları yazraken hala suratımdaki o saftirik tebessüm kaybolmuş değil.. gerçekten de çok tatlı bir filmdi.. kahkalara sebep olmasada oldukça eğlenceli, ağlatmasada oldukça hüzünlendiriciydi.

serseri bir öğrenci olan Han Jun So (Jang Geun Suk) ‘ya adam akıllı bir ders vermek isteyen ailesi, 100 dolar bırakarak evi terk eder.. bu durumu pek de kafasına takmayan Han Jun Su alışveriş yapmak için süpermarkete gider raftan birşeyler alıp döndüğünde ise alışveriş arabasında yatan bir bebekle karşılaşır. Kundağında ise babasının o olduğuna işaret eden bir mektup vardır.

ailesinin de yanında olmayışı, Han Jun So’nun büyük sorunlar yaşamasına sebep olur. başta Wu Roo adındaki bu şirin bebekten kurtulmaya çalışsada , zamanla bebeğin tatlılığına kapılmaktan kendini kurtaramaz..

baybandme.

çok tatlı bir filmdi. bebk gerçekten çok şirindi :) fakat 18 yaşındaki babasının da ondan aşağı kalır yanı yoktu açıkçası. rolüne de tam anlamıyla uyum sağlamıştı. özellikle iki sahnede az daha beni ağlatıyordu (tabi burda sulugözlü oluşumun etkisini de es geçmemek gerek)..

görsel açıdan mükemmel bir filmdi :) bu günlerde eğlencelik filmlere oldukça takıldığımın farkındayım ama çökük bir ruh haliyle Misa’ya başlarsam bu mübarek ramazan ayında ne hale gelirim bilemiyorum.. önlem almak adına mutluluk depoluyorum yani .. (bahanesi çok :))  iyi ki seyrettim.. hiç pişman değilim.. yine olsa yine yaparım :)

2 thoughts on “bebek ve ben ^^ iki şirin bir arada..

  1. Eğer izlemediysen ve ağlamak istiyorsan *hüzünden öte* filmini izlemeni öneririm.

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

