I’m sorry, I love you ^^ mianhada, saranghanda..

ben bunları yazarken iftar vakti yaklaşıyor ve evde hazırlıklar son sürat devam ediyor.. bense odama çekilmiş, başrollerinde So Ji Sub ve Im Su Jung’un oynadığı I’m sorry, I love you (nam-ı diğer Misa)’yu ikinci defa izlemeye karar verişimin heyecanı içerisindeyim..

evet.. belki de hayatımda beni en çok etkileyen, günlerce karamsar bir ruh hali içerisinde zombi gibi dolaşmama sebep olan bu diziyi, yaklaşık bir yıl aradan sonra tekrar izlemeye karar verdim ve bundan en ufak bir pişmanlık duymayacağım konusunda oldukça eminim.. ikinci defa haytımdan bir 16 saat daha vermek, bu dizi için ödenecek çok küçük bir bedel sadece..

bu diziyi ilk izlemeye başladığımda hakkında en ufak bir bilgim yoktu. bitirdiğimde ise, kendimi dumur olmuş bir halde buluverdim.. aradan onca zaman geçmiş olmasına rağmen etkisinden tam anlamıyla kurtulduğum da söylenemez.. aslında etkisinden kurtulmak istediğimde söylenemez..

bu sefer izleyişimde ise kesinlikle tek bir anı bile kaçırmamayı planlıyorum. her anını tekrar yaşayacağım :) bu yazıyı okuyanlar şu anda takıntılı bir manyak olduğumu düşünüyor olabilirler, fakat eminim ki bunu düşünenler henüz bu diziyi seyretme şansını yakalayamadı ( seyrettiği halde böyle düşünen varsa lütfen bana iletsin ve bende kendimi sorgulamaya başlayayım)…

romantik dram türünün bu en çarpıcı örneğini burda anlatmayı planlamıyorum, çünkü benim bu aciz kalemim size bu dizi hakkında en ufak bir fikir verebilecek kapasiteye sahip değil henüz.. size söyleyebileceğim tek şey bu diziyi izlemeden ölmemeniz gerektiği. çünkü dünyada ki insanlar gerçekten de, I’m sorry, I love you’yu izleyenler ve izlemeyenler olmak üzere ikiye ayrılır (izleyen biri böyle yazmıştı, nerdeydi hatırlayamadım ama..)..

bir insan bile bile neden kendine tekrar takrar bir diziyi izletirerek acı çektirir, bunu yapanlarda bir bozukluk var mıdır? bilemiyorum.. ama yine de kendimi tekrar izlemekten alıkoyamıyorum..

ayrıca en az dizi kadar ost’ları da harika.. her dinlediğimde beni bambaşka diyarlara sürüklüyorlar..

ilerleyen zamanlarda en sevdiğim replikleri ve ost’ları sizlerle paylaşmaya devam edeceğim..

eğer hala bu diziyi izlemediyseniz tek bir saniye bile beklemeyin ve dünyaya daha farklı bakan biri olmak için harekete geçin..

ben bu siteden indiriyorum .. mp4 formatında ve türkçe altyazılı..

4 thoughts on “I’m sorry, I love you ^^ mianhada, saranghanda..

  1. Tekrar tekrar izleyip kendine acı çektirmek, tekrar tekrar tekrar izlemekten alıkoyamamak aslında bunlarda bir anormallik görmüyorum. Bende aynı duyguları yaşıyorum. Düşünüyorum da izleyenlere böyle derin duygular yaşatmak, ilginç. İzleyenlerin tüylerinin diken diken olduğunu biliyorum. Bu zombi tanımı yemin ederim tamamiyle oturmuş. Hal, hareketlerinden yalnız değilim anlıyorum :) Ost’leri tabi ayrı gerçekten herşeyiyle dört dörtlüktü. Derler ya hani duygularıma tamamiyle tercuman oldun, aynen öyle :)

    • benimle aynı duyguları hissedenlerin olduğunu bilmek her seferinde ayrı bir mutlu ediyor beni… çok çok sağol:)

  2. bu yorumlar çok eski olsa da ben henüz görmemin acısı içerisindeyim. bu diziyi 2 yıl önce izledim, benim de bir fikrim yoktu dizinin nasıl olduğuyla ilgili. ancak başladım ve bırakamadım. bir haftada bitirdim (iki günde bitirdiğim kore dizileri yanında biraz uzun sürdü ama…). her bölümünde sizin de hissettiklerinizi belki daha yoğun duygularla hissettim. o kadar ki artık kore dram dizi ve filmlerini izleyemiyorum daha fazla kan çanağına dönmüş gözlerimi görmemek için.
    bu arada so ji sub’un az önce” only you” filmini izledim ve yine ağladım. ağlamayı seviyorum herhalde.
    “misa” dizisinde de aynıydı, ilk on dakika gülüp de geri kalan yerlerinde ağladığım bir yapım daha var mı merak ediyorum. özellikle final bölümünün son on dakikası beni öyle etkiledi, öyle ağladım ki evdekilerden köşe bucak kaçtım. hala daha açıp açıp izler ve ağlarım.
    ben de tekrar başlamak istiyorum diziye ama aynı duyguları tekrar yaşayacağımı ve hala etkisinden kurtulamayacağımı bildiğimden depresyona giriveririm diye korkuyorum
    eminim siz de merak ediyorsunuz kim bu tanımadığı biriyle bu kadar içten konuşan diye? şunu söyleyeyim “kore yapımı ve kore’yi sevenler benim ahretliğimdir”
    yalnız değilsiniz,
    yaşasın zombi kardeşliği…

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

