A love to kill ^^ romantik dramda ikinci darbe..

alovetokill

bu dizinin üzerinden oldukça zaman geçti. türü itibariyle Misa’ya oldukça yakın.. ve I’m sorry, I love you (Misa)’daki kadar güzel ve gözyaşı dolu bir aşk hikayesi.. kendini üzmeyi sevenler için kaçırılmayacak bir fırsat..

Misa ve A love to kill’i arka arkaya seyrederseniz çook uzun bir süre melankolik bir havadan kurtulamayacağınızı garanti ederim..

neyse ki ben bu iki dizinin arasına zamanı devrinde bir çok romantik komedi koymuştum da, ruh sağlığımı birazcık da olsa koruyabildim..

ara sıra etkileyici sahnelerini açıp izlediğim bu dizinin konusundan bahsedeyim.. Bok Gu(Bi Rain :)) vefalı bir boksör olduğu kadar,  azılı bir de sokak serserisidir. abisi Min Gu onun bu davranışları yüzünden ortadan kaybolmuştur. Bok Gu uzun uğraşlar sonucunda abisine ulaşır, fakat mutluluğu pek de uzun sürmez. Çünkü abisi karşı apartmanlardan birinin üzerindeki ekranda ünlü bir yıldız olan eski sevgilisi Cha Eun Suk (Shin Min Ah)’u görür ve dalgınlıkla terastan düşerek bitkisel hayata girer. Bok Gu abisinin bu duruma düşmesine sebep olan Cha Eun Suk’un abisinin eski sevgilisi olduğunu öğrenir ve ünlü olduktan sonra abisini terk ettiğini düşünür.. böylece abisinin intikamını almaya yemin eder..

Cha Eun Suk’u kendsisine aşık edip acı çektirmek için korumalığını yapmaya başlar ve kendisine aşık etmek için abisnin günlüğünden öğrendiği, geçmişte ikisi arasında yaşanmış olan şeyleri tekrarlamaya başlar. Fakat zamanla ünlü yıldızın aslında çok iyi bir kalbi olduğunu farkeder ve elinde olmadan ona aşık olur. Cha Eun Suk ise Bok Gu’nun yıllardır unutamadığı eski sevgilisi Min Gu’nun kardeşi olduğunu bilmemektedir. öğrendiğinde ise kendini ona aşık olmaktan alıkoyabilmesi için artık çok geçtir.

Bu dizi Bi Rain’in en sevdiğim dizisi. Bok Gu’nun umursamaz tavırları çok güzel.. 16 bölüm boyunca bir kere bile sıkıldığımı hatırlamıyorum, nefessiz izlenecek bir dizi. Benim gibi duygusal biriyseniz izlemeden önce bir kere daha düşünmeniz konusunda sizi uyarmalıyım.. zira benim etksinden kurtulmam oldukça uzun zaman aldı..

bu dizinin bir kaç ost’unu daha önce ki yazılarımda sizinle paylaşmıştım. fakat izlerken sizi çok daha fazla etkileyeceği kesin. bence güneykore dizileri içinde en güzel ost’lar bu diziye ait..

Bi Rain’in karizmasını konuşturduğu bu dizi, açılış sahnesinden itibaren sizi kendisine bağlayacak.. Bok Gu’nun lolipopuna da hastayım doğrusu ;)

her neyse.. bu diziyi bitirdiğinizde kendinizi çok üzgün, süzgün ve ağlamaklı hissederseniz şunu düşünün : “yalnız değilsiniz”.. :)

7 thoughts on “A love to kill ^^ romantik dramda ikinci darbe..

  1. bu yazılanların hepsine katılıyorum filmin sonunu izledigimde beş saat yemek yiyememiştim. Büyüleyiçi bir filim. Gerçekten duygusal olanlar izlemesin.

  2. DİZİ COKKK GZL Dİ BENDE UZUN ZAMN ETKİSİNDE KALDIM HALA ETKİLEYİCİ SAHNELERİNİ ACIP TEKRAR TEKRAR İZLİYORUM BÜTÜN YAZDIKLARINIZA KATILIYORUM COK GZL YAMIŞSINIZ TEBRİKLER.. KEŞKE FİNAL DAHA DEGİŞİK OLSAYDI :( AMA HER SAHNESİYLE MUHTEŞEMDİİİ

    • sanki sonu biraz zorlamaydı diye düşünüyorum.. bir de bunun arkasından onca dizi izleyince daha da bir acayip geliyor sonu.. daha iyi olabilirdi.. ama yeri farklı yine de

  3. evet şu an doğru adresteyim:))
    öncelikle bu dizi beni caniliğe sevk etti resmen,sonlara doğru dizinin içine girip şu ölemeyen abiyi ben boğazını sıkaraktan öldürecektim artık
    bu diziyi hem çok sevdim hem çok kızdım,sonu kötü değil aslında ama final hariç son birkaç bölüm felaket ya.şimdi açılış mükemmel bence,o kızla adam farklı yerlerdeyken sahnelerin birbirine bağlanış şekli,o birbirlerine uzanan eller,müzikler…o bölümden kızın gerçeği öğrendiği bölüme kadar 11 bölüm filan herhalde herşey muhteşem gidiyordu,sonra tepetaklak oldu dizi sanki,hele o kızın abiye baktığı bölümler artık dram değil afakandı yani.dizi çok güzeldi ama bence o son 4-5 bölüm güzel olsa olduğundan da iyi olabilirdi
    bir de ben nasıl bir insanmışım ya,ben nasıl rain i sürekli ıskalamışım bilmiyorum,önüme ne zaman çıksa izlemedim ısrarla yuh bana:)geçen diziden sonra nette dolanırken sahne videolarına denk geldim,o nasıl dans etmek,o nasıl sahne,bundan sonra kore serüvenimi rainden önce ve rainden sonra diye ikiye ayırıyorum o derece düşün artık:))

    • evet Rain’i bende acayip severim.. ama şu son dizisini hala izleyemedim vasat dediler hevesim kaçtı.. yakında askere gidecek bir de :( gitmeden bi şeyler daha bıraksaydı bari..
      a love to kill mutlaka izlenmesi gereken dizilerden biri.. hadi bunu da atlayıvereyim dememek lazım.. romantik sahneleride fena değil.. hele o giriş müziği yok mu hala dinlerim..

  4. ben de şu şarkıya sardım abisinin öğrettiği,nasıl güzeldir ya,senin dediğin şarkı da çok güzel zaten diziyi o şarkı taşıdı hep,misadaki snow flower durumu
    adam sevilmeyecek gibi değilmişki ya,hayır bir de millet o kadar övüyor hem sevimliymiş hem seksiymiş hem karizmaymış hem de çok iyi oyuncuymuş diye ben de demiyorumk bunda birşey vardır.posta posta öğrendim resmen,full houseta dedim tamam sevimliymiş,a love to killde karizma,oyunculuk zirve,ya dedim hepsini anladık da seksilik ne alaka,demez olaydım:)adam şarkı söylerken acayip birşey oluyor ya
    yeni dizisine de başlayacağım bugün yarın,normalde hemen başlayacaktım da prensip meselesi aynı oyuncunun dizisini üstüste izleyemiyorum:))ben de que sera daki adamın diziye başladım beautiful spy,onu da pek övüyorlardı ama o kadar da iyi değilmiş tuttmadım,yine raininiki iyidir ondan kötü iş çıkmaz hem daniel henneyde varmış:))

    • izle o diziyi beğenirsen bende izliycem.. Rain’in sahne gösterileri bi acayip oluyor hakikaten.. ne demek istediğimi anladın sen :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

