Misa ^^ ost.. snow flower

SNOW FLOWER
Seninle beraber alaca karanlığın karanlığına yürüdüm.
Onun sonuna kadar senin elini tutarım
Sadece beraber olduğumuzu düşünmek bile
Beni gözyaşlarına boğar
Soğuk rüzgar gibi
Kış yaklaşır
Az az bu mesafenin tesellisi
Geçmemiz gereken zamanlar yaklaşıyor
Bu yılın ilk kar çiçeğini izlediğim gibi
Şu an beraber iken
Sana sahip olduğum herşeyi vermek istiyorum
Şu kalbi tut
Ben zayıf biri değilim
Seni bu kadar seviyorum
Kalbim hala böyle
Eğer benim tarafımdaysan
Birşey olsa bile
Aynısını yapabilirim hissediyorum
Şu andan itibaren herhangi bir zamana kadar
Birbirimizi seveceğiz
Buna dua ediyorum
Rüzgar penceremi sallıyor
Gecenin karanlığı bastırsa bile
Acılı hatıraları hatırlasan bile
Hepsini sileceğim
Senin parlak gülümsemenle
Beyaz kar çiçeğinin sonsuz düşüşü ile
Hep yürüdüğümüz yol
Birşeylerin değişeceğini bilmeden
Onu parlak ışıkla boya
Kim için yaşasam da
Senin için herşeyi yapmak isterim
Bunun aşk olduğunu öğrendim
Buranın neresi olduğunu bilseydin
Kış gecesi yıldızı burada parlar…

6 thoughts on “Misa ^^ ost.. snow flower

  1. ağlarım ben ama yaaa :( başka dizi yok, başka oyuncular yok beni bu kadar ağlatabilen hala, izleyeli yedi sekiz ay oldu :(

    nilü blogun çok güzel, neredeyse aynı film ve dizileri izlemişiz :) en son da cataway on the moon’u yazmışsın (ofori de yazmış) ikiniz de yazınca farz oldu izlemek, çok meraktayım :)

    • teşekkür ederim.. yazmak güzel ama okunduğunu bilmek çok daha güzel.. hiç dizi izlemeyen annem bile misa’yı tekrar takrar açıp izliyor.. izlemeyenler ise çok şey kaybediyor gerçekten.. benim gibi hisseden kişilerin olduğunu bilmek grçekten baya sevindirici :)

  2. Bu şarkı kesinlikle beni benden alıyor :) Teşekkürler güzel çeviriniz için!!

  3. yok böyle bi duygu heleki o nakaratta cıkardığı beyin sesleri yokmyuu hayatla bağımı kesiyo üstüne bide ım sory ı love you sahneleri direk morga atılasım gelio..:(((

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

