symphaty for lady vengeance ^^ üçlemede ikinci perde..

yazmak pek mümkün değil son günlerde.. ya yazasım gelmiyor, ya da tam niyetlenip oturuyorum birileri çağırıyor.. öyle ki bunları yazana kadar tam üç kere ara vermem gerekti.. zor biteceğe benziyor..

peki ne anlatmak istiyorum? valla onu daha bende tam olarak çözemedim.. zaten bu aralar yazmak zorluyor beni eskisi gibi kağıda dökemiyorum hislerimi (evet önce deftere yazıp sonra pc’ye aktarıyorum, kağıt kalem olmayınca hiçten olmuyor çünkü)..

ladyvengeance2

kuzenim evine geri döndü :( şimdi yalnız başıma izlemek ve yazmak zorundayım.. bahsedeceğim bu film istanbula gidip dönmeden önce izlediğim son filmdi.. daha görkemli bir kapanış yapmak isterdik ama şansımıza bu çıktı.. sakın yanlış anlamayın, aslında film güzeldi ama Oldboy gibi bir film çeken yönetmeni izlerken ister istemez beklentisi oldukça yükseliyor insanın.. yani oldboy’u izleyenler bu filmde oldukça hayal kırıklığına uğrayacaklar.. bu haberi vermekten dolayı inanın çok üzgünüm ama gerçekler acıdır ne yazık ki(!)

ladyvengeance

göründü kadar iyi biri olmayan Geum Ja kızını korumak için işlemediği bir cinayeti üstlenmek zorunda kalır ve bu yüzden 13 yıl hapse mahkum edilir. bu 13 yıl intikam planını kusursuzlaştırmak içi yeterli bir süredir.. hapisten çıkışıyla birlikte planını gerçekleştirmek için harekete geçer.. bla bla bla…

film oldukça ilginç sahneler içeriyordu.. Geum Ja’nın intikam alma konusunda ki kararlılığı ve sabrı oldukça etkileyici.. öyle ki hapiste bir çok kişiyi rahatsız eden bi suçluyu tam 3 yıl boyunca yemeklerine çamaşır suyu katarak zehirlemesi sabrının en büyük göstergesiydi.. 2 saat boyunca hiç sıkmadan izlettirdi tek istediğim Oldboy’un sonunda olduğu gibi şaşırmektı.. fakat olmadı.. insanın hayatta her istediğinin olmadığını bi kere daha öğrenmiş oldum böylece:)

üçlemeyi tamamlamak adına symphaty for mr. vengeance de izlenecekler listemde yerini almış durumda.. umarım yakında ondan da bahsedebilirim :)

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: