almost love ^^ ne aradım, ne buldum :)

almostloveşu anda hava çok kapalı.. şimşekler peşpeşe ve oldukça gürültülü bir biçimde çakıyor üstümüzde..

aslında bir film seyretmek istiyordum ama şimşekler yüzünden evdeki tüm elektronik aletlerin fişini çekmiştik, benim için hayat durmuştu anlayacağınız :( bu yüzden yazmaya karar verdim..

her neyse.. en son 8 saat önce almost love’ı seyrettim.. ve ağladım.. oysa bu sefer gülmek niyetiyle başlamıştım.. gülmedim mi ? güldüm tabi..

ama acı şeylerin tadı daha uzun süre kalmıyor mu??

gerçekten çok güzel bir filmdi.. yapmışlar yine yapacaklarını anlayacığınız.. beni ordan oraya atıp durdular.. bi güldürdüler, bi ağlattılar..  şaşkına çevirdiler..photo14649

Ji Hwan ve Dal Rae çocukluk arkadaşıdırlar.. ikisi de oldukça gariptirler ve sürekli didişmelerine rağmen çok iyi arkadaştırlar.. geleckleriyle ilgili hedefleri ve hayalleri vardır.. yıllardır birlikte olmalarına rağmen birbirlerine karşı olan duygularını pek sorgulamamışlardır ve başkalarıyla birliktedirler.. neredeyse tüm işler yolunda giderken Ji Hwan’ın geçirdiği bir kaza her şeyi altüst eder.. bu kaza birçok şeyin değişmesine sebep olur..

konusu kısaca böyle.. fakat ikili arasında ki diyaloglar gerçekten çok komik ve doğal olmuş bence, o kısımlar beni oldukça güldürdü..

güzel bir filmdi bence.. tavsiye ederim..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

