back to first time ^^ misa ost

mu2-gto200k

buradan dinleyebilirsiniz.. sözleri bu dizi için yazılmış sanki..

belki de öyledir tabi :)

^^Back to First Time^^

seni çok seviyorum ama burada arkamı dönmem gerekiyor.
çünkü seni korumak için sonsuza dek burda olamayacağım.
isterim ki benimle ilgili tüm anılarını unutabil.
geri git beni unuttuğun zaman.

bu olması gerektiği gibi değil böyle olamaz.
seni sevemem,
çünkü herşey berbat olmaya başladı.
seni daha fazla sevemem.

neden böğle davranıyorum bilemiyorum.
artık hiç zamanım yok
ama burası canlı.
beni yalnız bırakmıyolar.

sevme beni,yanıma yaklasma
ayrılık beni beklemekte

seni sevmeme rağmen anlayamıyorum.
çünkü hiç bir ayrıntıyı atlamak istemiyorum
seninde benim gibi zor zamanların olmus olabileceğinden korkuyorum.
daha fazla incinminş olabileceğinden.
çünkü seni bu hale düşürmek istemiyorum.

seni çok seviyorum ama burada arkamı dönmem gerekiyor.
çünkü seni korumak için sonsuza dek burda olamayacağım.
isterim ki benimle ilgili tüm anılarını unutabil.
geri git beni unuttuğun zaman.

aşkın lüks olduğunu hayal ederek yaşıyorum.
başka birini sevemeyecekmiş gibi yaşıyorum.

sevme beni,yanıma yaklasma.
ayrılık beni beklemekte..

seni çok seviyorum ama burada arkamı dönmem gerekiyor.
çünkü seni korumak için sonsuza dek burda olamayacağım.
isterim ki benimle ilgili tüm anılarını unutabil.
geri git beni unuttuğun zaman.

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

