Dev.D ^^ hint filmi de izleriz..

pictureyaklaşık bir saattir fotoğraf makşnası elimde önüme gelen her şeyi çekiyordum. bu maceraya oldukça uzun bir süre devam edebilirdim ki karşımda duran o gıcık ve mavi “pil deşarj oldu” yazısı beni hayal dünyamdan uyandırdı ve sıkıcı hayatıma geri döndürdü.. ve böylece dün izlediğim bu filmden bahsetmeye karar verdim..

arıca farkettim ki yazabileceğimden çok daha fazla film izliyorum.. bu blogu yazmaya başladıktan sonra izlediğim hali hazırda anlatılmayı bekleyen en az 20  yapım var ..

her neyse.. Dev-d benim Slumdog Millionaire’den beri izlediğim ilk hint filmi, 2009 yapımı.. peki neden izleyesim geldi? valla doğruyu söylemek gerekirse filmin imdb notu 8.7(!) .. notu görünce ‘hayırdır inşaallah, neymiş bi bakmak lazım’ die geçirdim hemencecik aklımdan ve indirmeye başladım..

gece saat 1 sularında geçtim ekran başına, malum babamın tv ve pc’yi bana bırakması geç saatleri buluyor.. ki ben bu yazıyı yazarken saat 00.50 babam hala King oynuyor.. amaan neyse zıvanadan çıktım yine, ben filme döneyim..

süresi ortalamanın üstünde olan bir film, tam 2 saat 17 dk. fakat izlerken pek kasmadı beni, gayet rahat bir şekilde izlettirdi saolsun..

dev_d

Dev  ve paro çocukluklarından beri birbirine aşık iki kişi.. fakat Dev’in yaramazlıkları yüzünden ailesi onu Londra’ya yatılı okula gönderir.. yılllar sonra Dev geri döner.. Paro ile evlenme hayalleri yapmaktadırlar, fakat bir yalan yüzünden Dev Paro’yu terkeder.. kısa bir süre sonra Paro başkasıyla evlenir.. tabi Dev olanlardan pişmandır ve Paro’yu bir türlü aklından çıkaramaz, kendini uyuşturucu ve alkolün kollarına atar..koresintisi2

günlerini bu şekilde geçirirken, bu hale nasıl geldiğine tanık olduğumuz bir hayat kadını olan Leni ile tanışır.. ve Leni Dev’e aşık olur…. falan filan..

güzel filmdi fakat bana iyi ki izlemişim dedirtemedi.. sıkmadan ilerledi fakat heyecanlandırmadı da.. valla 8.7 verecek kadar ne bulmuşlar bu filmde ben anlayamadım.. eğer anlayan olursa bir zahmet bana da anlatsın :)

Güney Kore filmlerinin arasına bir de Hint filmi serpiştirmiş olduk böylece.. hadi hayırlısı..

3 thoughts on “Dev.D ^^ hint filmi de izleriz..

  1. aslında bu filmin yapım yılı 2002 o zamanlarda trt de yayınlanmıştı tam bir müzikal zaten hint filmleri genellikle öyledir bollywood’un en çok para harcanarak çekilmiş filmi imiş kendileri bu şöleni kaçırmayın izleyin derim ayrıca Aishwarya Rai, Shahrukh Khan, Madhuri Dixit bir arada görmek müthiş bişi diğer oyuncular bunlar gibi görsel zenginlik katmasada harika bir kadrosu olan bir film

    • uzun zaman oldu izleyeli hint oyuncular hakkında da hiç bir bilgim yok dese yeridir.. kıymetini bilmeden izlemişim anlaşılan..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

