castaway on the moon ^^ Kim’in adası..

thumb

şu an saat 07.06.. bu filmi şimdi bitirdim.. maşaallah bugünlerde elimi hangi filme atsam güzel çıkıyor.. kaçtır beğenmediğim bir film çıkmadı karşıma, umarım hep böyle devam eder.. sahurdan önce izlemeye başladım bu filmi, fakat 2. cd’ye sahurdan sonra devam edebildim.. yine hem güldüren hem hüzünlendiren bir film.. zaten koreliler duyguları birbirine karıştırmadan rahat duramıyorlar.. belki de bu his beni kore yapımlarına bu kadar bağlayan..

bay Kim hayattaki tüm amaçlarını yitirmiş, borca gömülmüş, sevgilisi tarafından terkedilmiş  yalnız bir adamdır.hayattan aldığı bu darbeler sonucu, yaşamak için hiçbir nedeni olmadığına karar verir ve kendini han nehrinin sularına atar.. uyandığında kendini nehrin üzerindeki küçük bir ıssız adada bulur.. başlarda tekrar kendini öldürmeye çalışsada kısa sürede bundan vazgeçer.. bu yalnız ve sorunlardan uzak hayatına alışmaya başlar.. bu yeni hayatını o kadar sevmiştir ki kumsala kazıdığı HELP çağrısını bile HELLO olarak değiştirir :)

bay Kim günlerini bu şekilde geçirirken nehrin kenarında yaşayan, hayattan hiçbir beklentisi olmayan ve 3 yıldır odasından dışarı çıkmayan genç bir kız onun bu mutlu yaşantısının farkına varır ve onu izlemeye başlar.. bu yaşantı kızı çok etkiler ve monoton günlerine anlam katar.. kız bu sayede odasından çıkar ve Bay Kim’e şişe içinde notlar göndermeye başlar..

hello

filmde etkileyici bir çok sahne var.. adada börülce soslu erişte baharatı bulduğunda yaşadıkları beni gerçekten hüzünlendirdi..

yeni hayatından memnun bir şekilde yaşarken tozu bulunca söyledikleri çok güzel:  “12 gram, sadece 12 gram.. beni yıktı.eğer erişte yapabilirsem her şeyi yaparım”, “bunca yıl börülce soslu eriteye burun kıvırıp durdum, ne kadar aptalmışım! şimdi çok pişmanım”.. buğday yetiştirebilmek için tarla hazırlar ve çok uğraşır.. onun bu çabasını gören genç kız, ona kurye ile erişte gönderir fakat şu yanıtı alır  ” erişte benim için umut demek”.. ve tüm bu çabaları en sonunda sonuç verir ve özenle hazırladığı erişteyi ağlayarak yer..

hayatta pekte önemsemediğimiz şeylerin aslında ne kadar değerli olduğunu hatırlattı bu film.. gerçekten çok güzel, hatta harika bir filmdi.. afişine ilk baktığımda pek de çekmemişti beni açıkçası, fakat şimdi ‘keşke daha önce izleseymişim’ dedirttirdi.. çok çok ufak detaylar Tom Hanks’in cast away’ını çağırıştırdı ama yine de birbirlerinden oldukça farklılar.. kesinlikle izlenmeye değer..

 

 

6 thoughts on “castaway on the moon ^^ Kim’in adası..

  1. Süpersin daha ne diyeyim bilmiyorum..Dün inanmazsın çok aradım bu filmi, ama olmayınca olmuyor ya işte bulamadım..Şimdi birden sen birlink veriyorsun, al arkadaşım indir diyerek beni dünysnın en mutlu insanlarından biri yapıyorsun..Bir de o kadar güzel anlatmışsın ki zaten izleyecektim bu isteğim daha da pekişti..

    Çok saol :) Bu arada siten hayırlı olsun..

    • söylediklerin için çok teşekkür ederim.. inan ben senin tavsiyelerinle o kadar çok film izledim ki.. seni mutlu edebilmek beni çok daha fazla mutlu etti.. bunları da duydum ya artık kimse tutamaz beni :)

    • bu yazı sadece yorum için yazılmıştır.. blogum link veya video eklemiyorum artık.. olanlar da eskiden eklendiği için çoğu bozulmuş oluyor.. forum sitelerini gezmeni tavsiye ederim orada indirme linklerini bulabilirsin..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

