a man who was superman ^^ ağlamak bana farz mı?

amwws

yine dün gece sahurdan sonra izlediğim bir fim.. kuzenim, en yakın arkadaşım ve ben sabah 5 sularında ekran karşısına geçerek bu filmi izlemeye başladık.. fakat yarım saati geçmeden bizimkiler sızıp kalınca bana yine yalnız izlemek düştü..

kendini süpermen sanan bir adamın hikayesi anlatılıyor filmde.. her zaman ki gibi gayet eğlenceli bir şekilde başlıyoruz.. süpermen’in tüm gün boyunca etrafta koşturup zor durumda kalan insanlara yardım edişini izliyoruz.. ve sonra gazeteci kızımız çıkıyor ortaya ve şov programında supermenle ilgili bir bölüm çekmeye karar veriyor.. bu şekilde başlıyor arkadaşlıkları.. supermen’in çevredeki duyarsız insanlar için kendini paralayışını seyrederken yavaş yavaş neden bu şekilde davrandığını öğrenmeye başlıyoruz.. ve insanların yoğun çabalar sonucu onu bir süpermen’den nasıl sıradan bir insana dönüştürdüklerini izliyioruz..

superman

bu filmi izleyene kadar gerçeklerin hep öğrenilmesi gerektiğini düşünürdüm.. ne kadar kötü olursa olsun saf bir mutluluğa acı bir gerçeği yeğlerim sanırdım.. fakat bu film düşüncelerimi sarstı.. ve bana öncekinden çok daha farklı bir bakış açısı kazandırdı..

kendini iyiliğe adamış bu insanın epilepsi nöbetleri geçirip sokak ortasında baygın yatarken bir kişinin bile yardımına gelmeyişini görmek beni o kadar üzdü ki.. hayır  beni asıl üzen şey bu filmin sadece bir film olmayışıydı.. insanların çevrelerinde yaşanan üzücü olaylara duyarsızlığı.. bir gösteri izliyormuşcasına boş gözlerle bakmaları, hepsi gerçekti bunların.. daha geçen haftalarda istanbul’da yaşanan sel felaketinden sonra; zor durumdaki insanların, etrafa saçılan eşyalarını yağmalayanları anımsattı bana.. ve bu insanlar bizim yanıbaşımızdaydı..

tabi bunları düşününce gözyaşlarım iyice sel olup aktı.. biliyorum fazla sulugözüm ama insanların bu duyarsızlığı gerçekten korkutucu olmaya başladı benim için..

:)

bilmiyorum daha başka ne anlatmalıyım ya da ne anlatabilirim.. gerçekten izlenilmesi ve herkese izletilmesi gereken bir film.. duyguları donmuş insanların çözülmesine yardımcı olur belki (tabi bu sadece çok küçük bir ihtimal ya da sadece hayal)!!

“Superman” Kore’de 31 Mart 1979’da gösterildi.Hyun Suk Lee 27 Mayıs 1980’de evinin önünde kafasından vuruldu.Yaşamayacağı söylenmesine karşın bir ay sonra bilinci yerine geldi.Bütün yaşamında epilepsiden acı çekerek 27 yıl daha hayatta kaldı…ve son yılında Superman gibi yaşadı.

ben indirerek izledim fakat isterseniz buradan online olarak izleyebilirsiniz..

4 thoughts on “a man who was superman ^^ ağlamak bana farz mı?

    • evet haklısın müzikleride ayrı bir güzeldi.. link ekleyememiştim teşekkür ederim :)

  1. konu mükemmel, müzikler mükemmel, korelilerin dna’sına işlemiş her şeyiyle kaliteli film ve dizi yapmak :d komedidir bu kesin diye başlayıp ağlatan film, kesinlikle tavsiye edeceğim bir film :)

  2. Filmi geçenlerde Emir’in sitesinde izlemiştim gerçekten çok güzeldi. İnsanın derse çıkaracağı bir filmdi..
    Bu arada sitenin müziği buradan geliyormuş :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

