^^bayramınız mübarek olsun^^

♣♥♣♦♥♣♥

ne yalan söyleyeyim aslında bayramın geldiğine pek de sevinemedim.. çünkü bayramın ertesi günü okul için İstanbul’a geri dönüyorum.. yani bayram benim için tatilin bitmesi anlamına geliyor..

dönmek mi istiyorum, kalmak mı istiyorum ondan da emin değilim aslında.. her neyse.. bayram arefesi karamsar bir yazı oldu sanırım..

bayram şerefine temayı da değiştirdim.. çok tatlı oldu bence :) inşaalah herkes beğenir..umarım ramazan bayramı tüm iyilere hayır getirir..

gün içinde fırsat olursa birkaç güncelleme yapacağım.. görüşmek üzere

♣♥♣♦♣♥♣

3 thoughts on “^^bayramınız mübarek olsun^^

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

