Maundy Thursday(our happy time) ^^ kutsal perşembe..

maundy thursday

Uzun zamandır izlemek istediğim bir filmdi.. Ama olur ya hani bir türlü denk gelmez.. Bir türlü oturup izleyememiştim, iki aydır izlenecekler klasörümde beklemekteydi..En sonunda dün inat ettim ve açıp oturdum karşısına..iyi ki de yapmışım.. beni son derece memnun eden bir filmdi..

Başroldeki kızımız 15 yaşında başına gelen talihsiz bir olay sonucunda yaşamaktan zevk almayan ve çevresinde sürekli sorun yaratan biri olarak anılan, 3 kere başarısız intihar girişiminde bulunmuş genç bir profesördür.

intihar denemelerinde yaşadığı 3. başarısızlıktan sonra, rahibe olan teyzesi hayatının değerini anlaması için onu genç bir idam mahkumuyla görüştürmeye hapishaneye götürür. Bu genç mahkum da uzun zamandır yaşamdan hiçbir zevk almamakta genç yaşına rağmen idamını isteyerek beklemektedir..

maundythursday

Bu ikili başta birbirlerini hiç sevmemelerine rağmen, perşembe günleri gerçekleşen kısa görüşmelerle birbirlerine ısınmaya başlarlar ve arkadaşlıkları en gizli sırlarını bile birbirlerine anlatmaya kadar ilerler..

Zamanla ilerleyen bu arkadaşlık onlara yaşamlarının aslında ne kadra değerli olduğunu farkettirir. Ne yazık ki bazı hatalar geri döndürülememektedir..

.

bu filmi ziledikten sonra hayatta en çok korktuğum şeyin geri alınamayan hatalar olduğunu bir kez daha farkettim. Böyle bir hata yaptım mı daha önce hatırlamıyorum, beynim canımı yakan hatıraları silmekte oldukça usta çünkü, ama bu konunun üstünde uzun uzun düşündüğümü anımsıyorum..

..

izlerken kalbimin üstüne bir acı oturdu sanki.. canımı acıttı.. insanı etkileyen bir çok sahne vardı.. izlediğinizde ne demek istediğimi anlayacaksınız..  iki saat süren bir film, fakat sürenin geçtiğini hiç hissettirmiyor.. zaman su gibi akıp gidiyor..

kesinlikle izlemelisiniz.. isterseniz buradan mp4 olarak indirebilirsiniz..ya da indirmeye üşenirseniz bu adresten online olarak izleyebilirsiniz..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

