Uhm Tae Woong ^^ benden başka seven var mı?

bu yazıya niyetlenmemin sebebi the devil- mawang dizisiniz en sevdiğim ost’u olan ‘Please Don’t Love Me’nin az önce bir arkadaş tarafından çevrilmiş olması(not: türkçesi ilgili yazıya eklenmiştir).. şarkının sözlerini okuyunca iyiden iyiye heveslendim ve Uhm Tae Woong hakkındaki düşüncelerimi yazmam gerektiğini düşündüm..  nette baya dolaşmıştım zamanında Uhm Tae Woong hakkında birşeyler okuyabilmek için, fakat gerçekten tatmin edici hiçbir şey bulamadım.. zaten ingilizceden de pek bir şey anlamadığımdan adam akıllı bir bilgi edinemedim..

dillere destan bir yakışıklılığı olmayabilir ama valla ben onun The devil’deki ellerini cebine sokup yürüyüşüne.. başını arkaya çevirip buruk buruk gülümseyişine, en çokta şarkı söylerken utanışına hastayım (neden bahsettiğimi merak edenler buradan öğrenebilir)..

En son Handphone filminde pek de iç açıcı olmayan bir rolde izledim kendisini.. Şu sıralar n’apar, n’eder bilmiyorum..

Ama The Devil’da Hae In(Shin Min Ah) ‘in onu değilde avukatı seçişine inat  şöyle romantik ve mutlu sonla biten bir aşk filminde başrolde görmek istiyorum kendisini..

Ben bunca yazdım ama bilmiyorum ki, benden başka seven var mı?

5 thoughts on “Uhm Tae Woong ^^ benden başka seven var mı?

  1. the devil’de izledim sadece bu adamı, o rolü gerçekten güzel oynamıştı, Hae In’e hem yakın hem uzak oluşu, zaten o dizide kime ne kadar üzüleyim bilememiştim, iki arada bir derede bırakmıştı beni :)

  2. selam bende uhm tae woong çok seviyorum
    şimdi de trt1 de muhteşem kraliçede oynuyor çok karizmatik izlemenizi tavsiye ederim.

    • ne yazık ki yaşam şartlarım şu anda tv akışını takip etmeye pek elverişli değil.. ama bir gün izlemek isterim kesinlikle.. tavsiyen için sağol

  3. selamlar eğer muhteşem kraliçeyi izlemek istersen indirip bakabileceğin bir foruma katılmanı tavisye edebilirim :) harang yus hin olarak tanıdığım gerçekten başarılı bir oyuncu :)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

