heartbreak library ^^ kırık kalpler kütüphanesi..

afişine aldanmayın bu filmin .. şu afişe baktığımda sanki romantik  ve eğlenceli bir aşk filmi izleyeceğim hissine kapılıyorum.. Oysa film afişin vaad ettiğinden çok daha farklı bir havada ilerliyor..

Allah’tan adı biraz imdadımıza yetişiriyor da bizim daha büyük bir şoka girmemize engel oluyor.. bu film daha çok aşkta mutluluğa ulaşamamış iki kişinin arkadaşlıklarının hikayesi..not :)

iyi bir aşçı olan erkek karakterimiz deliler gibi sevdiği kız arkadaşından ayrı düşmüştür.elinde sadece  ” sana olan tüm hislerim 198. sayfada”  yazan bir not kalmıştır. Neden , nasıl? sorularının cevabı neredyse filmin sonuna kadar öğrenemeyceğimiz bir sır..

Kütüphane görevlisi olan kadın karakterimizi ise erkek arkadaşı başka bir kız için terketmiştir. Son günlerde kitaplara zarar veren biri vardır ve en sonunda onu bulur. Kitaplara neden zarar erdiğini öğrendiğinde ise ona yardım etmeye karar verir..

hangi kitabın 198. sayfası olduğunu araştırırken bir çok sır paylaşırlar.. fakat bu iki kişinin arasındakine aşk demek doğrumu bilmiyorum.. Daha çok birbirinin yaralarını sarmaya çalışan iki dost gibiler..

en romantik an :)

ara sıra romantik anlar da yaşanmadı değil tabi.. şu an pek aklıma gelmesede :P

insanı çok fazla içine çekmemsine rağmen hoş bir filmdi .. bayılmadım ama beğendim :) kötü bir film demeye dilim varmıyor.. oyuncular çok tatlıydı komik sahneler vardı.. ben beğendim açıkçası siz ne hissedersiniz emin değilim.. daha romantik bir aşk ortaya çıksaydı izleyicileri daha mutlu edebilirdi, fakat yaşadıkları olaylara bakarak böyle bi şey olması da biraz abartılı olabilirdi..

afişleri o kadar beğendim,öyle farklı şeyler umdum ki biraz sinirim bozuldu sadece,  ama kız  afişte niye kısa saçlı diye sorarsanız onu bende anlayamadım.. her neyse fazla uzattım sanırım..

bu söylediklerime rağmen indirmek isterseniz buradan..

online izlemek için buradan..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

