Be With You ^^ seninle olmak..

indirip te bir türlü izlemeye fırsat bulamadığım filmleri izlemeye çalışıyorum son günlerde..Be with you’da onlardan biriydi. Bir çok sitede izleyenlerin yorumlarını okumuştum, etkileyiciliği ile ilgili.. bir kaç gün önce izleyebildim çok şükür.. bewithyouTakumi karısı Mio’nun yokluğuna bir türlü alışamamış, ölümünün üzerinden 1 yıl geçmesine rağmen hayatını rayına oturtamamıştır. Henüz ilkokula giden oğlu Yu Ji’ye iyi bir baba olamadığını düşünmektedir. Ayrıca psikolojik ve biyolojik rahatsızlıkları yaşamını daha da zorlaştırır. Takumi ve Yu Ji, Mio öldüğünden beri yağmur mevsimini beklemektedir; çünkü Mio, ölmeden önce gelecek senenin yağmur mevsiminde kalmak için döneceğine söz vermiştir.Böyle bir şeyin mümkün olmadığını bilmelerine rağmen içlerinde küçük de olsa bir umut vardır.

ve Yağmur mevsimin başladığı gün evlerinin yakınlarındaki bi yerde tıpatıp Mio’ya benzeyen, hafızasını kaybetmiş bir kadınla karşılaşırlar.

bewithyou

Oldukça güzel bir filmdi.. Özellikle son kısım da Mio’nun günlüğünün okunmasının filmin tamamına bir açıklama getirmesi ve kafalarda hiçbir soru işareti bırakmayışı çok iyiydi.. her şey yerli yerine oturdu :)

Gerçi tüm yorumlarda çok gözyaşı döktürdüğü yazıyordu ama nedense ben bir damla bile akıtmadım bu kez.. sadece tek bir sahnede baya duygusal anlar yaşadım.. diğer kısımları mutlu  ve merak içinde izledim..

iki saat sürmesine rağmen başladığı ile bittiği bir oldu benim için.. sürenin geçtiğini hiç hissetmedim. Çok güzel bir film, izlemenizi tavsiye ederim. Fakat sitelerde mp4 formatında bulamadığım için bu siteden indirdim.. oldukça düzenli bir site neredeyse aradığım her filmi bulabiliyorum ama sadece divx formatında..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

