tatil bitti ^^ :( + :)

renkli :)

evet tatil benim için bu gece bitiyor.. sabahın erken saatlerinde evden çıkmalıyım.. yarın beni valizimle ordan oraya sürükleneceğim zor bir gün bekliyor :(

ayrıca bayram nedeniyle pek bir şey yazamadım, bundan sonra yazılarımı yurt internetinden yazmam gerekecek ama umutluyum, bu yıl her şey daha da güzel olacak :)

en kısa zamanda görüşmek üzere..

One thought on “tatil bitti ^^ :( + :)

  1. ekonomik koşullarda tatil çok zor ben çorum da yaşıyorum ailem le inanın hayatımda hiç tatile gitmedim inşallah 45 yaşlarından sonra belki…hayırlısı teşekürler..güzel yazı

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

