yorucu bir gün ^^

ceviz ağacı..

şu anda sözümü tutabiliyor olmanın verdiği gururla bu yazıyı yazıyorum.. evet!! sonunda bugün istanbul’a gelebildim.. bunun için sabahın 6’sında yola çıkmam gerekti :( ve SAat 15.00’a kadar topuklu ayakkabılarımla ordan oraya koşuşturmak zorunda kaldım :( bunu ayaklarıma neden yaptığımı bilmiyorum ama sonunda tüm işlerimi bitirdim:)

şu anda yeni yurdumun internet kafesindeim..  henüz yurda ısınamadım ama zamanla bunu aşacağıma inanıyorum.. ve ne yazık ki odalarda Wireless yok.. yani el mahkum burda oturduğum kadar ödemek zorundayım:(

şu sırala en çok alış-veriş yapmak istiyorum.. yaklaşık 2 aydır evden dışarı adım atmak istemediğimden bayramda bile üsütme bişiler almadım.. acilen kendimi şımartmalıyım ;)

az önce oda arkadaşımla yurdun etrafını keşfe çıktık ve oldukça ıssız olduğunu farkettik.. bu pek de iyi olmadı açıkçası..ayrıca bu film izlemeden geçirdiğim ikinci gün.. sanırım yarın kuzenime gidip bişiler izlemeliyim.. neyse günümü anlatıp canınızı sıktığım için üzgünüm..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

