Daisy ^^ papatya: kalpten aşk..

daisy

bu bugünkü 2. postum.. fakat ilki sizin için oldukça gereksiz olduğundan bir de çok sevdiğim bir filmden bahsetmek istedim.. daisy’yi izleyeli çok oldu aslında.. fakat bayramın 2. günü sitelerde dolaşırken bir de yönetmenin kendi versiyonu olduğunu gördüm.. filmi çok ama çok beğendiğim, hatta en sevdiğim filmlerden biri olduğu için farklı versiyonunu da izlemem gerektiğini düşündüm.. ve başladım izlemeye fakat orijinalinden oldukça farklı bir filmle karşılaştım.. bir çok açıdan hem aynı hem de farklı bir filmdi.. iyi ki ikisini de izlemişim.. ikisini de çok beğendim fakat önce normalini sonra yönetmen versiyonunu izleyin bana kalırsa keyfi daha güzel çıkar..downloadnasıl anlatacağımı bilemiyorum aslında..anlatması biraz karışık… esas kızızmız bir ressam -yukarıda ki resimde elinde tuttuğu tablodan da anlayabileceğiniz gibi..- adı Hye Young(Jeon Ji Hyun).. ve bu kıza aşık olan iki kişi var.. biri her filmde benim favorim olan Park Yi(Jung Woo Sung).. kendisi üstteki resimde en solda önünde papatya saksısıyla çömelmiş halde üzgün bakan adam oluyor.. ne yazık ki profesyonel bir tetikçi.. elalemin çinlileri adına adam öldürüyor-çok lazımmış gibi-.. ama tüm bu kötü özelliklerine rağmen bize kendini en çok sevdiren o.. nedenini yazımın devamında öğrenebilirsiniz.. ve bir diğer adam da sağdn ikinci sırada duran Jeong Woo(Lee Sung Jae) o da filmde ki iyi ama gereksiz adam-bana göre- bir interpol çalışanı..

şimdi kim kimmiş öğrendiğimize göre isimleriyle konuyu anlatmaya başalyabilirim, zira öteki türlü benim bile yazarken kafam karışıyor..

Park Yi ilk kez bir adam öldürdüğü gün Hye Young’u görür.. ve onun saf ve temiz ruhuna -e tabi bir de o güzelliğine- hayran olur ve ona aşık olur.. fakat yaptığı işin kötülüğünü ona da bulaştırmamk için hiç yanına yaklaşmaz ve onu sadece uzaktan izlemekle yetinir..Hye Young resim yapmak için gittiği bir bahçede dereyi aşmak için bir ağaç gövdesinden geçerken suya düşer.. bir kaç gün sonra geldiğinde ise derenin üzerine küçük bir köprü yapıldığını ve akıntıya kapılan çantasının da köprünün kenarına asıldığını görür ve köprünün kendisi için yapıldığını anlar, teşekkür etmek için bir resim yaparak köprünün üstüne bırakır.. bu günden sonra Park Yi hergün saat 4.15’te Hye Young’un işyerine bir saksı papatya gönderir.. Hye Young hergün gelmeye devam eden bu papatyaların sahibini çok merak eder fakat tek bir gün bile onu yakalayamaz..

Jueon Ji Hyun

Hye Young hafta sonları yaptığı sokak ressamlığı sırasında, bir görev için o meydanda durmak zorunda olan polis Jeong Woo, tesadüfen elinde tuttuğu bir saksı paptya ile Hye Young’un yanına gelir ve resmini yaptırmak ister.. Jeong Woo’nun papatyaları gönderen adam olduğunu düşünen Hye Young kısa zamanda ona aşık olur.. Tabi bunu göresnPark Yi-ciğim:)- çok üzülür.. fakat bu adamın bir polis olduğunu öğrenince aralarına girmek istemez..

zamanla HyeYoung ve Jeong Woo çıkmaya başlarlar fakat bir gün meydanda durdukları bir sırada çıkan çatışma yüzünden ikiside yaralanır, Hye Young bu yüzden sesini kaybeder.. Jeong woo ise hafif yaralanmasına karşın kendini suçlu hissettiğinden Hye Young’u görmeye gelemez..

çok zor günler geçiren Hye Young’u izlemeye devam eden Park Yi onun bu üzgün haline dayanamaz ve sonunda karşısına çıkar.. fakat Hye Young papatyaların asıl sahibinin o olduğunu hala bilmemekte ve Jeong Woo’ya olan aşkı ne yazık ki devam etmektedir..

killer

işte film böyle bir havada devam eder içinde çok güzel küçücük, minicik ayrıntılar saklayan.. görselliği ile izleyicileri büyüleyen ve en çok da insanı hala böyle aşkların olduğuna inandırmaya çalışmasıyla gönülleri mest eden harika bir film.. mutlaka izlemelisiniz derim.. hatta dedim bile:)

PS: ayrıca filmin müzkleri de harika. yakın zamanda en sonunda çalan şarkıyı paylaşmak istiyorum.. ama bugün çok yoruldum o yüzden imzayı atıp 23.00 gibi erken bir saatte yatmaya gidicem..

ps2: bu arda biliyorun verdiğim linklerin olduğu bir çok site üyelik istiyor.. fakat çoğunluğu üye olmaya değer güzel forumlar.. o yüzden bence üşenmeyin.. aradığınız bir çok kore filmini bu adreslerde bulabilirsiniz.. bir gün de en çok indirme yaptığım siteleri eklerim inşaallah.

sinema versiyonunu mp4 ve türkçe altyazılı olarak indirmek için buradan..  yönetmen versiyonunu mp4 ve altyazılı indirmek için buradan..  online izlemek için buradan..

7 thoughts on “Daisy ^^ papatya: kalpten aşk..

  1. Bu filmi çok üzgün bir halimde A Moment to Remember ile birlikte izlemek istiyordum ama o kadar güzel anlatmışsınki insanda hemen izle hissini veriyorsun. İşin içinde aşk var dram var birazda aksiyon var. Sonunu bilmesemde umarım Hye Young ile Park Yi sonunda beraber olurlar ama mutlu son ile biteceğini pek zannetmiyorum.Yarına yine gözleri ağlamaktan şişmiş bir halde kalkacağımdan eminim..
    Filmle ilgili yorumumu izledikten sonra yazıcağım..

    • gerçekten ikisini peşpeşe izlersen baya kötü olacağından eminim.. kendine bu kadar eziyet etme bana kalırsa..
      yorumunu merakla bekliyorum..

  2. Filmin başı , ortası ve sonu ile ilgili bilgiler içerdiğinden yorumumu İzlemeyen Arkadaşlar okumasın….:)

    Film gerçekten korktuğum kadar değildi evet ağladım ama sadece 2-3 yerinde, Film 35.dk dan sonra başlıyor diyebiliriz .Başlarda o polise acayip uyuz oldum bir başkasının yerini aldığı için ama bir yandan da üzülmedim değil çünki o da temiz saf bir aşk la sevdi tabi sonra anladı ama bir bakıma iş işten geçti ta ki tabloyu Jeon Ji-hyeon’a gösterene kadar.Filmin sonunda ise Jeon Ji-hyeon’un ölmesi beni çok üzdü ama böyle bitmesi beni çok şaşırtmadı.Ben Türk filmlerinden alıştığım 2 erkek 1 kız için savaşırlar zannederdim ama gayet iyi de anlaştılar :) Tabki bunda sevgili katilimiz Woo-sung Jung ‘un sevdiği kızın mutlu olması için sevgisinden vazgeçmesi var.Ama yinede içimde bir acı olarak kalacak Sevgili katilimiz ile sevgili ressamımızın mutlu yaşamaması ama umurım öbür tarafta mutlu olmaları dileğiyle (Bütün sevenler için)

  3. Bayram :) Seni benim film seans saatlerime beklerim biraz bana takılda ağlamayı kes erkek adamsın be .) Saan öle gıcır gıcır mafya filmleri vereyim ben.

  4. Sevgili Emir,

    Valla ağlamak elimde değil ben öyle bir zaman geliyorki o mafya filmlerindeki duygusal sahnelerde bile hüzünleniyorum :)

    Bu arada bekliyorum senin filmlerini..

  5. izlediğim hiçbir filmde beni şaşırtmıyorlar. ve ağlatıyorlar :( daisy hakkında bir çok yazı ve yorum okudum. izlemek anca bugüne kısmet oldu. bu kadar üzüleceğimi ve heyecanlanacağımı tahmin etmemiştim. izlediğim her yeni filmin benim top 10 umda 1 e yükselmesi bakalım ne zamana kadar sürecek :) şu hepsinin yağmurdan sığındığı resim süper. geriye dönüşler ile şaşırtan bu filmin önünde saygıyla eğilip ost unu derhal indiriyorum :)

    -izlemek papatyaları izlemek… ah…-

  6. Park yi nin de dediği gibi Çiçekler aşkı getirebilir Fakay aynı şekilde ölümü de.. saf ve temiz bir aşkla birlikte kalpleri çarptıran ve müthiç bir kurguyla sunulmuş bir filmde.En üzücü tarafı ise Yürekleri acıtan ama kalplerri sıcacıkısıtmaya baslayan askın güzelligini temsil eden derinden bir film olmasıydı.

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

