daisy ^^ sonda çalan şarkı..

papatya

bi ara burada bir link vardı ama imeem kapatıldığı için artık yok..

sözleri de böyle :

Hayal ettiğim aşk bana o kadar yakın ki.

Ama tek yapabileceğim…

seni kelimeler olmaksızın izlemek.

Bu yabanı şehirde her gün aşkı çizerek yaşadım.

Gelmeni bekleyerek ve umarak papatyaları izledim.

Sonunda senin farkına vardım.. ama artık çok geç.

Ama belki de birbirimiz için yaratılmadık.

Bu aşkın uçup gitmesini hiç istemedim.

Ama üzgünüm, gitmek zorundayım sen hala burada nefes alırken.

8 thoughts on “daisy ^^ sonda çalan şarkı..

  1. Sevgili Nil,

    Çok tşk ederim filmin ardından hemen bu müziği tekrardan dinlemek.Sözlere diyecek laf bulamıyorum Filmi özetliyor..

    Not:Senden bir ricam daha var.Beethoven Virus te Tae YEON’un söylediği Can you hear me’nin de Türkçe sözlerini yazabilirmisin..Diziyi izlemedim ama müziği 2 gündür aralıksız dinliyorum…

  2. selamlar 2 yıl önce izledim bu filmi harikaydı hayran kaldım filmin sonundaki şarkıyı defalarca dinledim ezberledim solo olarak son sınıfta ses dinletisinde söyledim benim için bambaşka bir anlam taşıyor. hala bıkmadan dinliyorum :) çok üzücüydü ama tam istediğim gibiydi şarkıyı kimin söylediğini bilen varsa lütfen bilgilendirsin:)

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

