dokunmayın !! ^^ diyetteyim :(

donut

slm! slm! slm!

hiç çaktırmıyorum ama yaz tatilimi ekran başında, hareketsiz bir şekilde geçirmenin acısını yaşıyorum:(

ne yazık ki artık bu işe bir dur demenin ve fazlalıkları atmanın zamanı geldi..

anlayacağınız karnım aç.. neyse bu ilk günü olduğundan sanırım, önümde daha çok yol var zamanla alışırım (dimi?)!

 

One thought on “dokunmayın !! ^^ diyetteyim :(

  1. Kendini hiç bir şeyden mahrum bırakma bana kalırsa ilk önce kilo alırsın sonra verirsin bu iş böyle :)

    Valla nasıl bir bünyem varsa artık günde 3 öğün değil 10 öğünde yesem,Sandelye başında gün boyu otursamda kilo almıyorum :) Herkeze benimkisi gibi bir bünyediliyorum Ye Ye ama kilo alma :D

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

