ev yapımı erişte ^^

DSCN7584 herkese merhaba!! farkettim ki dün hiçbir şey yazmamışım.. yurt şartları yavaş yavaş kendini göstermeye başladı anlayacağınız…

bunun üzerine ‘hemen bir şeyler yazmalıyım’ dedim.. geçen gün kuzenimde zar zor Romantic Island’ı seyredebildik.. ama şu anda onu yazasım yok bende eski seyrettiklerimden birini yazmaya karar verdim..

İstanbul’da hava çok dengesiz.. ne olacağı belli olmuyor.. bu da beni hasta ediyor..

evet şimdi boş konuşmayı kesip yazmalıyım :)

not: resimdeki erişteleri ben kestim 2-3 hafta kadar önce.. 10’da biri kadar kesebildiğim gün ramen yapabilirim demektir.. ama castaway on the moon’daki eriştelerden de güzel oldu :)

6 thoughts on “ev yapımı erişte ^^

  1. Nerde bunun baharatı?
    Nerde bunun sosu?
    Nerde yan ürünler?
    Olmadı senle şimdi :) Hem misafir ediyorsun hemde hizmette kusur ediyorsun! Misafir ummuduğunu değilde bulduğunu yer demeyin sakın :) Ben ummuduğumu isterim :) Ayrıca kırmızı ette isterim yanındada içecek olarak Soju.

  2. Sevgili Nil

    İsteklerimle seni bıktırdım ama yine senden yine bir isteğim var.

    Çok önceden izlediğim bir klip vardı..

    burda oynayan Erkek Shin Hyeon-joon Onu hemen tanıdım da Kızı hatırlayamadım..Kızın ismini rica ediyorum..

    Not:Konuyla alakasız ama Yorumu buraya yazıyorum ..
    İstersen sil :)

    • Goo Hye Jin’miş kendisi bende şimdi öğrendim.. güzel bir klipmiş ama keşke mutlu sonla bitirselermiş..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

