beethoven virus_ost ^^ Can you hear me..

beethovenvirusbeethoven virus ne yazık ki henüz izleme fırsatı bulamadığım bir dizi; fakat jang geun suk’u görünce iyice sabırsızlandım..çok üzücü ki izlemek için uzun bir süre beklemem gerekecek.. peki neden izlemedigim bir dizi hakkında yazıyorum? çünkü geçenlerde sevgili arkadaşımız Bayram dizide çalan bir şarkının sözleri için kapımı çaldı.. biraz uzun sürdü fakat sonunda başardım..

buradan şarkıyı dinleyebilirsiniz..

ve türkçe sözleri de böyleymiş:

beni duyabiliyormusun

canımı yaksa bile az bir gözyaşı.
kalbim haykırıyor
eğer geçer gidersem yanından,
sen benim bütün dünyamsın.
yalnız seni istiyorum,
ama senin önündeyken nefes alamıyorum.

eğer benim kaderim olmasaydın,
eğer bu sadece gelip geçici bir an olsaydı.
senin yanından gitmeme çok kolay izin verirdin.
sana adım adım yaklaşıyorum,
ama hareket bile edemiyorum.

beni çok heycanlandırıyosun, beni ağlatıyorsun
budala bir çocuk gibi..
bunun yerine sadece gülmeyi tercih ederim.

neden sadece benim aşkım geç kalan..
neden sadece benim aşkım zor olan..
oysaki hemen önünde hemen yanındayım.
sen benim bütün dünyamsın.
sadece seni görüyorum,
ama ne zaman senin önünde olsam baska yere bakıyorum..

eğer sen benim son,
eğer sen benim son şansım olsaydın
gitmeme izin verirdin..
sana tekrar yaklaşıyorum adım adım,
ama hareket bile edemiyorum..

beni heycanlandırıyor beni ağlatıyorsun,
budala bir çocuk gibi
bunun yerine sadece gülmek isterdim..
sana yakınım seninleyim,
daha çok korkuyor olmama rağmen,
sanırım bu aşka engel olamayacağım..

çok uzakta olsan bile
sana bakabilirim
aşk diye buna diyorlar herhalde..

belki bu istek bu özlem,
ses çıkardığında, dokunduğunda..
lütfen sadece bilmiyomuş gibi,
anlamamış gibi davran
sana daha yakın olmama rağmen daha fazla korkuyorum..
sanırım bu aşka engel olamayacağım..

umarım beğenirsiniz..

4 thoughts on “beethoven virus_ost ^^ Can you hear me..

  1. Çok çok tşk ederim hatta ne kadar tşk etsem az sana, bügün en güzel hediye oldu benim için bu..

    Şarkıyı tesadüfen dinledim,Diziyle aram yok zaten.. . Tae YEON gerçekten çok güzel ve içten söylüyordu .Hemen şarkının türkçe sözlerini araştırdım ama bulamadım.Hemen aklıma Sevgili Nil’in Daisy filminin müziğinin türkçe vermesi aklıma geldi ve hemen ondan yardım istedim sağolsun beni kırmadı ve Sitesinde Can you hear me’nin türkçe sözlerini yayınladı..

    Çok çok tşk ederim tekrardan..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

