the hangover ^^ hollywood’dan bir parça..

The-Hangover-Movie-Poster

eskisi kadar sık yazamıyorum.. ayrıca derslerim daha başlamadı bile.. yarın 9.30’da ilk dersim ve dier tüm günler 8.30’da.. bu benim için çok erken n’apacağım inanın hiç bilmiyorum.. yurt ortamına dayanmak oldukça zor.. neyse daha fazla içinizi karartmayayım ve komedi filminden bahsedeyim.. uzun zamandır hollywood’dan bir şeyler izlememiştim.. ama elimde kore filmi olmadığından oda arkadaşımın filmlerinden birini izledim bir kaç gün önce.. oldukça komik ve eğlenceli bir filmdi.. çok fazla kahkahaya sebep olmasa da memnun etmeye yetti beni..wall15_1024konusu kısaca şöyle: bekarlığa veda partisi yapmak isteyen 3 arkadaş ve gelinin sonradan aralarına katılan ilginç erkek kardeşi, bir geceliğine Las Vegas’ın yolunu tutarlar.. fakat ertesi sabah odalarında bir kaplan, tavuk ve küçük bir bebekle uyanırlar.. içlerinden birinin bir dişinin olmadığı gibi, damatta ortalarda yoktur.. ve dün geceye dair hiçbir şey hatırlamamaktadırlar.. gün içinde, gece olanlar balarına bir sürü iş açar.. ve damadı acilen düğüne yetiştirmeleri gerekir.. yıktıklarını toplamaları onlar için oldukça zor olacaktır..

afişini görüp merak etmişitim.. başrolde de Kitchen Confidential’dan tanıdığım Bradley Cooper olduğunu görünce daha da bir izleyesim gelmişti; fakat Güneykore saolsun Hollywood’a pek sıra gelmemişti.. bi vesileyle izleyebildim sonunda.. eğlenceli vakit geçirmek ve aklınızda yer tutmayacak bir şeyler izlemek isteyenler için güzel bir film olduğunu düşünüyorum.. oldukça komik sahneler var..

bu arada farkındayım eskisi gibi uzun ve açıklayıcı yazılar yazamıyorum.. fakat bu film hissiyat açısından insana pek bir şey vermediği için yazıyı uzatmanın bir manası da yok diye düşünüyorum.. ah ah Bir kore filmi olcaktı ki dimi :) umarım daha sık yazabilirim.. görüşmek üzere..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

