sad movie ^^ adı üstünde mi?

303d3a27327570_full

uzun zamandır yazamadım yine.. bundan iki gün kadar önce (galatasaray maçı olduğu akşam) bu yazıyı yazdım.. fakat tam yayınlıyordum ki bu yurt interneti birden kesiliverdi ve tüm yazdıklarım havay akarışıp gitti..saatte geç olduğundan tekrar yazamadım ve şimdiye kaldı ne yazık ki.. ama yazdıklarımın boşa gitmesine o kadar sinirlendimki anlatamam..

bu aralar pek güneykore filmi izleyemediğimden eskilerden yazıyorum yine.. Sad movie de uzun zaman önce izlediğim filmlerden.. o zamanlar oyuncu kadrosunun bu kadar güçlü olduğunu farketmemiştim mesela.. birbirinden bağımsız hikayeler anlatılıyor.. fakat öyle bir ismi var ki ister istemez büyük bir beklenti altına giriyorsunuz.. fakat bittikten sonra ‘bu kadar mı?’ diyerek kalkıyorsunuz başından..şimdi izlesem büyük ihtimal pek beğenmem fakat bunlara rağmen o zamanlar oldukça beğendiğim bir filmdi..Sad_Movie-JPPosterşu anda arkadaşlarımın yurttan çıkmak için beni bekliyor olmasının sonucu olarak yine kolaya kaçıyorum ve düşüncelerine katıldığım kişisel depresyon anları‘ndan alıntı yaparak yazıma devam ediyorum :  “Filmde iç içe geçmiş dört tane hikaye var, yönetmen sevgi ve aşkın her halini anlatmaya çalışmış. Her hikayede de mutlu son yok. Kanser hastası bir anne ve oğlunun hikayesi, İşitme engelliler için ssunuculuk yapan bir kızla itfaiyeci sevgilisinin hikayesi, sağır ve dilsiz bir kızla platonik aşkı bir ressamın hikayesi ve Ayrılık ajansına sahip, kasiyer olan sevgilisinden ayrılmış bir gencin hikayesi karşımıza çıkıyor filmde…” böyle demiş kendileri ve çok da doğru demiş kanımca..SadMoviep2ellerinde bu kadar iyi oyuncular varken çok daha mükemel bir film ortaya çıkarabilirlermiş aslında.. hepsini bir arada görmek pek mümkün olmuyor ne de olsa.. film insanı hüngür şakır ağlatamasa da duygulandırmayı başarabiliyor çok şükür.. özellikle küçük çocuğun ağlama sahneleri.. ve itfaiyecinin kameradaki görüntülerini izlerken gözlerim yaşarmadı değil.. bekleneni verememesine karşın sırf bu oyuncu kadrosu sebebiyle izlenesi bir film bence.. kötü olmuş demeye dilim varmıyor açıkçası ama süperde diyemiyorum.. benim tabirimle bayılmadım ama beğendim diyebilirim sanırım :) yine de izlemeliyim diyenler buradan online olarak izleyebilir..

neyse…  yazıma son verirken burdan; anneme, babama, babaanneme, dedeme, kardeşime, amcama, yengee ve bilimum kuzenlerime selamlar saygılar yolluyorum.. büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öpüyorum… yakınlarda eve gelmeyi düşünmüyorum ama bakalım kısmet n’olacağı belli olmaz dimi.. hava yağcak gibi duruyor.. neyse bu kadar saçma bi son fazla oldu sanırım.. kesiyorum.. gidiyorum.. gittim.

2 thoughts on “sad movie ^^ adı üstünde mi?

  1. güçlü bir kadro ama nedense bende beklediğim etkiyi yaratmadı… hayal kırıklığına uğradım diyebilirim.. zaten yazmıştım ama olsun filmi kurtaran Lim Su-jeong ve Shin Min Ah… onlar için izlenir… yani şahsen konuşuyorum :)

  2. Geri bildirim: Her Telden #2 | uzaksinema

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

