Gong Yoo’ya mektup yolluyoruz ^^ :)

gongyooherkese merhaba.. off of yazamıyorum kaç gündür.. gerçi “şu nilü bi yazsa da, okusak!” diyen olduğunu sanmıyorum ama yazmamak en çok bana dert oluyor.. malum bu sıralar sabahın köründe uyanıp okula gitmekten başka bişi yapabildiğim yok.. kalabalık öyle yoruyor ki insanı daha okula vardığımda yorulmuş oluyorum zaten.. ondan sonra da yurda gelsem de yatsam diye bakıyorum.. canım gezmek bile istemiyor.. bunca karmaşanın arasında nete girmeye bile vakit kalmıyor ki kafamı toplayıp bişiler yazableyim..

güncelleme yapamıyorum ama tabi bunlara rağmen Gong Yoo’ya mektup yazmaktan geri kalmıyorum.. kalmamalıyım.. kalamam.. LaFea ve Miss. Nefertiti sağolsunlar bu zor işi üstlendiler ve bize böyle bir imkan sağladılar.. taa Güney Kore’lere bizim için mektup yollayacaklar.. ben kartımı yazdım bile.. hatta arkadaşlar çevirip geri yolladılar.. şimdi sadece güzel bir kart bulup yazmaya kaldı.. sonra kartım Gong Yoo’nu elinde :) :) böyle bir fırsat bir daha geçmez elime ne de olsa..”ben de Gong Yoo hayranıyım, bende yazmak istiyorum!” diyen arkadaşlar; üzülmeyin henüz geç kalmış değilsiniz projeyle ilgili ayrıntılı bilgiyi burada bulabilirsiniz.. ama acele edin tren kaçarsa bir daha geri gelmeyecek çünkü..

en kısa zaman da görüşmek üzere.. sevgiler.. nilücük :)

4 thoughts on “Gong Yoo’ya mektup yolluyoruz ^^ :)

  1. sevgili nilü xDD şu nilü bi yazsa da okusak diyorum…her gün güncellenmiş mi blogun diye bakınıyorum…neden bilmiyorum ama bilmeni istedim :DD

  2. ah şu projenin bir de Min Ho’ya mektup versiyonu olsa :( bu duyuruyu gördüğümden beri sürekli içimden ona mektup yazıyormuşçasına konuşuyorum.
    ne şanslısınız. Gong Yoo’yu seviyorum ama ona içten bir mektup yazacak kadar aşırı bir sevgi yoktu içimde. o sebeple mektup yazma girişiminde bulunmadım.
    bu alan ile ilgili olmayan insanların çocukça ve saçma bulduğu bir çok tavırdan biridir bu durum. oysa içim kıpır kıpır, acaba cevap gelecek mi vs gibi sorular…
    gerçekleşen hayaller umutlandırıcı.
    ah umarım bir gün aradaki meridyenleri aşmak da mümkün olur… gelişmeleri takip ediyorum. aslında yazdığınız mektubu yayınlasanız çok sevinirdim :)
    aynı duyguları paylaştığım insanların yazdıklarını görmek beni mutlu ederdi…

    sevgiler…

  3. Pia var ya seviyorum diyenlerin arasında en dürüstü sensin sanırım. Bu kadar basit severim ama zahnmet edip mektup gönderecek kadar hayranı değilim diyorsun açıkça. Ölüyorum, bitiyorum deli manyak hayranıyım mutlaka bende katılacağım diyenler tenezzül edip iki satır yazmadılar. Onu geçtim katılım isteği yollayıp ortadan kaybolan iki üç kişi var :)) Eh o zaman ben diyorum ki ‘söyle yarim kim daha çok seviyor’ ;) Pek çok kişide bir şey çıkacağına inanmadığı için katılmıyor ama önemli olan bu değil, önemli olan varlığımızı bilmesi ve bu mektuplar sayesinde KESİNLİKLE öğrenecek.

    Min Hoo hayalinin gerçekleşmesi şimdilik güç çünkü Min Hoo’nun İngilizcesi pek iyi değil. Her baktığımda bu çocuğa benim nazarım değmezse kimsenin değemez diyorum. Ben onun Nonası olacak yaştayım ama yaş farkı bu yakışıklı çocuğu beğenmeme engel değil :)

  4. ben yazdım
    peh xD
    o ingilizcemle neler çektim
    iğrenç yazımla kaç kağıt attım ama yazdım
    emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

