müjde!! ^^ İÜ ÖKM’de Kim Ki Duk filmleri..

1001195695d9c76bb5e5sk6Kore filmi izleyememenin sıkıntısını çektiğim şu son günlerde, yemekhaneye giden o kalabalık ve uzun yolda son günlerin en güzel haberiyle karşılaştım.. tüm hafta boyunca öğrenci kültür merkezinde gösterilecek Kim Ki Duk filmlerinin ilanı ile.. bu cumaya kadar devam edecek filmler saat 13.00 ve 15.00’te gösteriliyor..     asdasd Time, 3-Iron,  Bad Guy, Spring, Summer, Autumn, Winter… and Spring, Breath yayınlanan filmlerden.. gerçi bir kaç tanesini seyretmiştim ama seyretmediklerim de var..şimdiye kadar sadece bir kere gitme fırsatım oldu.. ama keşke hepsini izleyebilsem.. sinema tadında izlemek gerçekten çok daha güzel oluyor..6a00c225239a5e8fdb00e398dd3c3e0004-500pi Ben Bad Guy’ı seyrettim..  Kim Ki Duk yine Kendini belli etmiş saolsun.. insanı huzursuz bir şekilde ortada bırakmayı başarmış.. bir sokak serserisi yüzünden kötü yola düşen bir üniversite öğrencisinin dramını çarpmış yine suratımıza.. fakat öle bir sonu var ki oyuncular için mutlu son belki ama insanı huzursuz etmekten başka bir işe yaramıyor bana kalırsa.. her neyse ne kadar anlatmaya çalışsam da bir işe yaramayacağından en iyisi siz izleyin Bad Guy’ı..breathposter1mx7

şu anda hava çok soğuk.. bende yurda yeni gelen wireless sayesinde bahçeden bunları yazabiliyorum.. baya üşümeme sebeb olsada bir şeyler yazabiliyorum uzun bir aradan sonra.. binjip…veee Türk olmanın alametlerinden olan işini son güne bırakma geleneğini de bozmadım bu arada.. Gong Yoo ‘ ya yazdığım kartı yarın göndermem gerek..bu günlük bu kadarcık ne yazık ki.. görüşmek üzere..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

