my girlfriend is an agent ^^ kız arkadaşım bir ajan!!

aslında uzun zaman burun kıvırdım  bu filme.. verebilecekleri afişinden anlaşılan bu filmi izleyesim gelmedi hiç.. fakat geçen hafta sonu kore filmi kıtlığı çekerken, eğlenme ihtiyacımızın sınıra ulaşmasıyla; kuzenimle  bu filmi indirip izlemeye karar verdik..

ne kadar  ‘film beni çok şaşırttı’ demek istesemde, hiç mi hiç şaşırtmadı gerçekten.. tam olarak tahminimdeki gibiydi..

afiş ve konu olarak Mr. & Mrs. Smith’e oldukça benziyor açıkçası.. fakat tabi ki de çok daha eğlenceli ve komikti bana kalırsa.. ne kadar su katılmamış bir Brad Pitt hayranı olsamda, Rough Cut gibi bir filmle hafızalarımıza kazınmış olan Kang Ji Hwan’ı da es geçebilmem mümkün değil.. bayan karakterimiz Kim Ha Neul da oldukça tanındık ve sevildik biri ztn.. ee işler böyle olunca ortaya bol eğlenceli bir film çıkmış haliyle..

film, gizli bir iş üzerinde olan bayan karakterimizin oldukça salak görünen sevgilisi tarafından terk edilmesiyle başlıyor.. kız arkadaşının yalanlarından bunalmış olan erkek karakterimiz  artık buna dayanamıyor ve ülkeyi terkediyor.. ve 3 yıl sonra geri döndüğünde ise bu süre boyunca hiç aramadığı eski sevgilisile karşılaşıyor..  bu çift birbirlerinden habersiz aynı olayın peşine düşüyorlar.. tabi bundan sonra olaylar iyice eğlenceli bir hal alıyor..

Kang Ji Hwan filmde ki sakar ve komik adam rolünü, karizmasından en ufak bir şey kaybetmeden başarıyla yerine getirmiş.. özellikle bir sarhoş olup ağlama sahnesi var ki, beni mest etti diyebilirim, gerçekten çok tatlı ve komikti :)  ne kadar “ben bu filmin sonunu biliyorum” desem de, bile bile sonuna kadar izlemekten kendimi alamadım.. yormadan, sıkmadan, kahkahalarla mutlu mutlu zaman geçirttirdi bana.. böyle can sıkıntısının son raddede olduğu zamanlarda ruh sağlığıma ilaç gibi geldi..

online izlemek isterseniz buradan bakabilirsiniz.. yok ben indiricem diyrsanız da buradan mp4 olarak indirebilirsiniz..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

