my girl ^^ sevdik bu diziyi :)

my girl

kısacık Bursa gezimiz ne yazık ki hemencecik bitti.. ve biz yine hep beraber kalabalık yurt ortamında buluştk.. bu yazıyı da yurdun kantininde yazıyorum haliyle.. gezimiz üç güncük olsa da bu süreye bir kore dizisi sıkıştırmak hiç de zor olmadı tabi.. sevgili arkadaşım m.gül’ün de yoğun istekleri üzerine şirin mi şirin, tatlı mı tatlı bir diziye başladık..

gezmekle geçirdiğimiz günlerin sonunda sabahlara kadar izleyerek sonunda vuslata erdik.. bizi her gece ekrana bağlayan ve gözlerimizden şakır şakır uyku akmasına rağmen seyrettiğimiz bu dizi gerçekten oldukça eğlenceli ve komikti..

bir kere bayan karakterimiz Ju Yoo Rin’in tüm o mimikleri o kadar güzel ve yakışmıştı ki hepimizi gülümsetmeyi tek başına bile başarabilirdi.. erkek karakterimiz Gong Chan ise o kadar yakışıklıydı ki aramızda paylaşamadık :) sonunda bu konunun üstünü kapatmaya karar verdik..

Ju Yoo Rin tur rehberliği yapar ve canayakınlığıyla herkesin gönlünü kazanır, ama bir o kadar da gaereken her durumda yalanlar söylemekten hiç çekinmeyen bir yapıya sahiptir..

my girl

Gong Chan ise büyük bir otelin sahibinin torunudur.. ve hasta yatan büyükbabasının son isteğini ‘yıllar önce kaybettiği torununu bulmak’ için çırpınmaktadır.. ve gerçek kuzenini bir türlü bulamayınca tesadüfen tanıştığı Ju Yoo Rin’in rol yapma yeteneğini büyük babasını kandırmak için kullanmaya karar verir..

ee tabi sonra n’olur? tahmin etmesi pek de zor değil.. bu iki yalancı kuzen birbirinden hoşlanırlar.. söyleyemezler aşk olur.. ortaya bir de esas oğlanla kıza abayı yakmış birilerini serpiştirnce hikaye şenlenir, neşelenir.. bize de heyecanla izlemek kalır..

işte Gong Chan’ı kariyeri için terkeden tenisçi sevgilisi Kim Seon Hyun’da pat diye dönüverince dizideki kötü ve güzel kadın rolünü başarıyla üstlenir ve işler iyice zora girer.. bu kadına da bir türlü kanım kaynamamıştı zaten daha önce Marine Boy’da da izlemiştim ama nedense çok soğuk geliyor bana..

aaa tabi bir de Ju Yoo Rin’e aşık olan kzıların vazgeçilmezi Joong Woo var tabi.. nasıl unutabilirim onun o sırma saçlarını ve küpelerini?? işte yukarıdaki resimde Gong Chan’ın kuzeni olan muhteşem Joong Woo ile tanışabilirsiniz..kendisi benim için dizideki en gıcık edici karakterdi diyebilirim.. aslında pek kötülük yaptığı söylenemez bizimkilere ama o saç tipi ve tüm dizi boyunca kulağından eksik etmediği küpeleriyle beni kendine sinir etmeyi başardı.. ekrana her çıkışında tüylerim diken diken oldu açıkçası..

dizi tam bir eski türk filmi kıvamındaydı.. gerçekten çok eğlendirdi.. fakat son bölüm merakı arttırmak için biraz fazla abartılmıştı sanki.. ama tüm kusurlarına rağmen tadı damağımızda kaldı.. Kore dizilerini neden bu kadar çok sevdiğimi bir kez daha hatırlattı..

4 thoughts on “my girl ^^ sevdik bu diziyi :)

  1. uzun zaman önce izlemiştim bu diziyi. çok eğlenceli bir dizi. nam-ı değer yoo rin’i burada tanımıştım. şimdi izlediğim winter sonata bitince (bu dizi de dörtlemeymiş diziyi nasıl dörtlüyorlarsa) bir diğer dizisi hello miss2i izlemeye başlayacağım hadi hayırlısı… :)

  2. Diziyi yaklaşık 2 ay önce izlemiştim, o kadar sardıki 2 günde bitirdim.. Komedi olmasına rağmen son bölümlerine doğru beni hüzünlendirmişti.. İzlenmeye değer bir dizi..

  3. bu diziyi nerden izlediniz ben de hiçbir sitede açılmadı indiremiyorum da yardımcı olursanız çok sevinirimm lütfennn …

    • istediğin linki yazının sonuna ekledim.. ben bu adresten indirmiştim sanırım.. bir kaç link denedim hala çalışıyor gibi.. umarım indirebilirsin..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

