five senses of eros^^ eros’un beş duyusu..

çok uzun zamandır bir şey yazamadım yine.. takip ettiğim blogları dolaşırken güncelleme yapılmadığını görmek, beni oldukça hayal kırıklığına uğratıyor ve aynı şeyi yağptığımı bilmek hiç hoş değil.. fakat elimden pek te bir şey gelmiyor.. uzun uzun yazma fırsatı karşıma çıkmıyor bir türlü.. bu sebeple bundan sonra filmler hakkında kısa cümlecikler yazarakj anlatmaya çalışıcam derdimi.. böylece sizde daha az sıkılırsınız belki..

Eros’un beş duyusu, beş ayrı yönetmenin gözünden çekilmiş, beş ayrı konunun birleşmesiyle  oluşmuş.. fakat  hiçbir hikaye beni tam olarak tatmin etmedi açıkçası.. hep bir askıda kalmışlık vardı sanki.. hikayeyi bir türlü toparlayamama durumu yaşadım ben.. ‘ne zaman bitecek?’ diye sorarken buldum kendimi..

ne kadar resimde ki kalabalık öğrenci grubundan tek bir kişiyi bile tanımıyor olsamda, oyuncu kadrosuyla insanı cezbeden bir yapım.. ..

sizin için bir şey ifade eder mi bilmem ama,  karizmatik Kang Woo Kim’in kadroda yer alması benim bu filmi izlemeye yeltenmem için yeterliydi zaten..

oldukça ilginç bir film olduğu yadsınamaz bir gerçek.. şaşırtıcı.. farklı bir şeyler izlemek isteyen varsa buyursun izlesin tabi.. ama açııkçası benim pek de beğendiğim söylenemez..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

