coffee prince^^ en mükemmel romantik-komedi

coffee prince benim en sevdiğim Kore dizilerinden biri.. türünün belki de gelmiş geçmiş en iyi örneği diyebilirim onun için.. ya da ben daha iyisini izlemedim henüz.. fakat tavsiye eden olursa seve seve izler ve hiç üşenmem kıyaslarım.. zengin bir holding veliahtının, erkek sandığı fakir bir kıza aşık oluşunu anlatıyor hikaye..

sadece başrol oyuncuları değil diğer karakterlerde kendine bağladı beni.. üst resimde en arkada duran oyuncuyu da ne yazık ki kaybetmişiz :(

üstteki sahne çok harikaydı.. Gong Yoo kızımızı hala erkek sanıyordu ve buna rağmen ‘uzaylı dahi olsan seni seviyorum’ tarzında bir şey söylemişti.. garibimin bir erkeğe aşık olduğunu sandığı için geçirdiği ruhsal tramvayı izlemek gerçekten oldukça zordu benim için.. nasıl söylemez insan onca zaman kız olduğunu yaa çatlar herhalde..

okul arkadaşlarım da kaç gündür  seyrediyorlar diziyi.. vize dönemimiz olmasına rağmen onları sık sık ekran karşısında yakalıyorum.. bağlandı kızcağızlar bir kere, yapacak bir şey yok artık.. diziye saplanıp kalmamak mümkün değil çünkü.. o kadar komik ve tatlı bir diziydi ki..

Gong Yoo bu dizi sayesinde dikkatimi çekmişti.. kendisini pek yakışıklı bulmasam da, şeker tavırları ile kendini sevdirmekte hiç zorluk çekmedi..

yüzeyi şekilli şekilli kahveler yaparlardı hep, bakması bile iştahımı açmaya yeterdi.. az kahve yapmadım bu dizi yüzünden.. bak şimdi bile canım çekti..

ah ah coffee prince.. hatırlıyorumda gece gündüz dememiş, su gibi içmiştik diziyi.. ne günlerdi..  baya çok resim ekledim daha da eklemk istiyordum ama fazla karışmasın ortalık dedim, umarım görüntü kirliliği yaratmamışımdır.. bu bugün ki ikinci postum oldu.. geçmiş zamanı telafi etmez böyle kıytırık postlar biliyorum.. üzgünüm :(  neyse uzatmayayım Coffee Prince’i izlemeden ölmeyin derim.. ayrıca bir insanlık görevi olarak izlettirin insanlara, Kore dizilerini sevdirin.. böyle güzel yapımları sadece kendimize saklamak açıkça bencillik olur dimi..

8 thoughts on “coffee prince^^ en mükemmel romantik-komedi

  1. diğer k dramalara oranla biraz daha japon vari bir diziydi. dram dozu az eğlence dozu az yani her iki noktada da birbirini dengeleyen bir dizi. açıkçası çok ta aklımda kalmadı demek beni etkilememiş pek :)

  2. Shin Min Ah olmadığı için etkilenmemişsindir sen KDA :)

    Arkadaşım bende senin gibiydim başta baktım her izlettiğim Gong Yoo a aşık oluyor kendi ellerimle yeni rakipler yaratıyorum vazgeçtim. Yine de ben dizinin yapımcısından daha fazla reklamını yapmışımdır. Bence bu bir klasik olmalı Türkiye’de yayınlanmalı. O öpüşme sahnesini keserler ama :(

  3. Ben ilk önce fan movieleri izlemiştim
    pek bişey algılayamasamda kime sorsam kesin izle diyodu ve izledim
    sonrasında zaten bilen bilir benim ne hallere düştüğümü xD

  4. Diziyi zatalinizin yanında izleme şerefine nail oldum.Televizyonda yayınlansa tekrar izlerim herhalde. tadında bir diziydi.sitenizide gayet seviyeli buldum TEBRİKLER

  5. şimdiiiiiiii nerden başlasam,nasıl anlatsam:))
    aslında başlarsam sadece gong yoo dan ve canladırdığı karakterden bile saatlerce konuşabilirim gibi geliyor,adama özel olarak tırnak açmka istiyorum ama diziyi de o kadar sevdim ki haksızlık yapıyormuş gibi hissediyorum ama yapacağım:))şimdi benim izlediğim kore dizisi az bayağı zaten ikisinde de hyun bin vardı,dedim herhalde son nokta budur,gerçi aralarında kıyas yapamıyorum gong yoo daha yakışıklı diyemem aslında ama son zamanlarda bu kadar şeker,sevimli,şeytan tüyü olan bir adam görmemiştim,bir insan bu kadar mı güzel gülümser,gülümseyişi bu kadar mı etkiler insanı,hani adamın gülmesi resmen insanın tüm vücuduna tesir ediyor bu kadar tariri zor bir gülüş:)bir de kafadan hyun bin daha yakışıklı derim ama bu adam vücut konusunda aşmış,bir insan giydikleri bu kadar yakışamaz yani,özellikle dizideki tüm kıayfetlerine bayıldım,2007 yapımı olmasına rağmen hem de
    gelelim coffee princedeki adamın karakterine,hala etkisinden çıkamamış durumdayım,artı hala çoook şaşkınım.kıza onu erkek zannederken aşık olmasına,olmasını geçtim çektiği tüm acıya rağmen en sonunda gel deneyelim demesine hala inanamıyorum.normalde o tarz bir adamın kızın kız haline aşık olması bile çok zorken burada adamın aşkı,hali,tavrı anlatılmaz yaşanır.hele ki kızı erkek zannederken bile diğer erkeklerden kıskanması filan tam dumurluktu
    saece adama güzelleme gibi olacak diziye geçiş yapalım,bir kere ben bu kore dizilerinde adamların ikinci çifti bile bu kadar harika yazabilmelerine hayranım,bu dizide de böyle oldu,kafede çalışan tipler de şahaneydi,sadece kahve ustasını sevemedim,bu tarz şeyleir komik değil iğrenç bulurum ondna galiba ama onun da kişiliği iyidi yani iyi akıllar veriyordu esas oğlumuza:))bu kore dizilerinden bahsederken isimleri öğrenip kullanmak da bir mesele
    müziklerine de ayrı bir parantez açmak lazım,izleidğim diğer dizilerde hepsi koreden sınırlı sayıda şarkı tekrar tekrar çalıp duruyordum ama bu dizide her sanheye uygun,her seferinde farklı çook güzel şarkılar çaldılar bayıldım
    ilk izlediğim dizi secret gardendı,çok beğenmiştim ama bu diziyi izleidkten sonra secret gardenın gözümdeki değeri yerlerde diyebilirim,bu dizideki içtenlik bir başka,normalde bir kızın kendini erkek diye yutturabileceğine dünyada inanmam secret gardenda beden değiştirme ne kadar gerçek olamazsa bu da o kadar gerçek olamaz benim için ama dizi o kadar doğal,içtendi ki bu noktaya takılmadım bile,hatta kızı erkek zannettiği bölümlert bir ayrı eğlenceliydi ama sonlara doğru adamın bunalımı bana da geçmedi değil,yeter artıkkk biri söylesin şu adama,yazıktır,kıymam oldum
    bu kadar uzun yazı altı yorumu yapan da bir benimdir galiba,susuyorum artık:))worlds withindeki yazında komedide nasıl coffee prince vbir numaraysa drama sorry ı love you bir numaraysa bu tarzda da worlds within en iyisi yazmıştın.bu durumda sorry ı love you izlemek bana farz oldu gibi

    • evet galiba bu şimdiye kadar okuduğum en uzun yorum :) ama devam et ben seviyorum yorumlarını okumayı..
      anlaşılan oldukça yenisin kore dizilerinde ama bi kere bulaşınca bu virüs bi daha da çıkmıyor insanın içinden.. sorry i love you’yu da kesinlikle izlemelisin bence 3 kere izledim dahada izlerdim ama bünyem kaldırmıyo fena oluyorum sonra.. sen onu da beğenirsen artık dizilere aynı pğencereden bakıyoruz diyeceğim worlds withindeki uyuşmadan belliydi ztn de :)

  6. henüz coffee prince mode on durumundayım,çıkamadım daha:)ama vizelerden sonra ilk işim sorry ı love you izlemek ,virüs ki hem de nasıl,filmlere sarmışlığım vardı benim ama dizilere bu sömestrda başladım.zaten bu kore dizilerinin hepsi genelde güzel,eğlenceli gibi ama ben böyle cidden fark koyanları izlemek istiyorum,şu ana kadar şaşmadık hiç,o yüzden hep sendne fikir alacağım artık:)

    • tmm cnm ama en büyük kozlarımı oynadım.. bunları izledikten sonra diğerleri daha sıradan gelmeye başlayacak şimdi sana..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

