u-turn^^ nerde bizde böyle reklam..

uzun bir süre yazamayacağımı düşünüyordum ama fazla açmadım bu kez arayı.. kısa yazmak istediğimden kısacık bir diziden bahsetmeye karar verdim.. Güney Korelilerin reklamları bile farklı oluyor anlaşılan.. çünkü U-turn bir otomobil reklamı… fakat beşer dakikalık dört bölüm halinde çekilmiş..

başlarına ne gelirse otomobilin içindeyken geliyor zaten..  So Ji Sub bir gün işten çıkıp evine dönerken arabasının bagajından bir ses geldiğini farkederek duruyor.. ve bağajını açtığında beyaz elbiseli genç bir kız buluyor.. bu durumdan pek hoşlanmamış olsa da, hafızasını kaybetmiş bu kızcağızı ne yapacağını bilemediğinden evine götürüyor.. devamıını anlatmak istemiyorum aslında.. zaten yirmi dakikacık ediyor altı üstü.. üşenmeden izlemeniz taraftarıyım..

aslında oldukça komik bir dizi bana göre.. özellikle iki sahne var bayıldığım.. bunlardan biri kız eve ilk geldiğinde hep beraber yemek yedikleri kısım.. So Ji Sub’un sinirlenişi izleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız..

vee en sevdiğim sahneyi sona sakladım.. en az yirmi kere izlemişimdir herhalde.. So Ji’nin kızı karakoldan almak için geri döndüğü sahne.. bu sahneye gerçekten bayılıyorum.. hata yapıldığını öğrendikten sonra kızı soğukta bıraktıkları için karakolun önünde bağrınışı hala gözümün önünde.. izlediyseniz eminim dikkatinizi çekmiştir.. eğer çekmediyse bir daha izleyin derim.. gerçekten böylesine komik ve tatlı bir sahneye her zaman rastlayamazsınız..

ben gerçekten çok ama çok beğenmiştim.. ilginç bir sonu var ve görsellik gerçekten mükemmel.. So ji Sub’un etkisini de unutmamk gerek tabi ki.. süper bir reklam arabaları da gerçekten konuşturmuşlar.. U-dönüşü yapılan sırada arka koltuktakilere dikkat etmeyi de unutmayın.. görüşmek üzere..

6 thoughts on “u-turn^^ nerde bizde böyle reklam..

  1. ayy tavsiyen üzerine seyrettim ve cok begendim :`(
    Ji Sub’u şimdiye kadar hep acıklı rollerde izlemiştim o yüsden şaşırdımö rolünü çok ii oynamış çok güldüm ona

  2. So Ji Sub nerede olursa olsun komik bağırıyor hakikaten. Koreli olduğu için mi, ona has bir şey mi anlayamadım. Bildiğim şey onun hatırına u-turn izlenmeli.

  3. Ah so jim ah :DBi tane ya. Adam acayip kaliteli oyuncu :) Çok da komik bağırıo :D Hakkaten nerde bizimkilerde böyle reklam. :D Kesinlikle izleyin. Ben izlerken bunun sonu neye bağlancak diodum acayip değişik bağlamışlar hikayeyi. + Reklamda arabaları değil sırf so jiyi izledim :D

  4. türkiyedeki aktörlere bakıyorum’da reklamlarda oynamaya burun kıvırıyorlar.ama so ji sub gibi bir aktör reklamlarda bile farklı performans sergiliyor ne diyelim harika:))

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

