arumdabda ^^ güzel

bu postu hazırlıyorum fakat hala yeni bir şey izleyebilmiş değilim.. sadece nette öylesine blog blog dolaşmayı bırakıp ekran karşısına geçemiyorum bir türlü.. bende şimdilik bir Kim Ki Duk filmi yazmaya karar verdim..aslında bir Kim Ki Duk filmi nasıl anlatılır, henüz tam olarak çözebilmiş değilim.. bu kız ne saçmalamış derseniz kızacak değilim bu yüzden.. film başlı başında güzeller güzeli bir kızın yaşadıkları üzerine kurulmuş..  kendi haline yaşamaya çalışan bu kızcağız bir türlü erkeklerin tacizlerinden kurtulamıyor.. güzelliği başına büyük belalar açıyor yani, nereye gitse peşine biri takılıyor.. iki dakika rahat bırakmıyorlar kızı.. yine böyle bir günde peşini bırakmayan biri evine girmeyi başarıyor kızı önce güzel bir dövdükten sonra tecavüz ediyor.. ee tabi kız bu olaydan sonra kendini toparlayamıyor ve iyice paranoyak bir hal alıyor.. güzelliği yüzünden başına gelen bu olaydan sonra çirkinleşmek için elinden gelen her şeyi yapıyor.. şişmanlamaya, zayıflamaya çalışıyor.. tabi her seferinde bir şekilde hastanelik oluyor.. peşinde ki adamlarında sonu gelmiyor bir türlü.. kafayı yiyor iyice..bu olaylar sırasında tanıştığı polis bile başta kıza yardım  etmeye çalışırken, sonunda onun da diğerlerinden bir farkı olmadığı ortaya çıkıyor.. filmin sonuna kadar nerdeyse ben bile kafayı üşütüyodum.. işte böyle değişik bir film her zaman ki gibi..aslında olayları izlerken biraz mantıksızlık olduğunu hissettim ben.. hani bu kızın hiç mi kimsesi yok yani, sonra kusarak zayıflayana ya da şişmeye uğraşana kadar geçir üstüne bi kara çarşaf giy gez yani.. ne biliyim biraz saçma oldu sanki bazen.. siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz merak ediyorum..

Reklamlar

2 thoughts on “arumdabda ^^ güzel

  1. :) İzlediğim en saçma işleyişli filmdi bence. Çok abartmışlardı tüm sahneleri. nerdeyse koredeki tüm erkeklerin güsel bi kız gördüklerinde sapık olduklarını söyledi o derece yani. Ki kızda o kadar mükemmelliyette bi güsel değil. :) Ki madem çirkin olmak istiyosun dediğin gibi giy kara çarşafı gez. bak bakalım o zmn bakıyolarmı hehe :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: