you are beautiful ^^ ost: without a word

daha önce You are beautiful dizisini izlemeye başlayacağımı söylemiştim.. şu anda 10. bölümdeyim bitirince genel bir yorum yazmayı planlıyorum.. ama öncesinde dizide çalan şarkıların çok güzel olduğunu belirtmek istedim.. sevdiğim şarkıları kolayca dinleyebilmeniz için imeem atlı siteye yüklüyordum.. fakat az önce öğrendim ki site kapatılmış ve mySpace ile birleşmiş sanırım.. ve mySpace üzerinden paylaşabilmem için biraz daha süre geçmesi gerekiyormuş.. bu yüzden isterseniz dizinin ost’unu sinemasia‘dan indirebilirsiniz..  ayrıca şimdiye kadar en beğendiğim şarkının sözlerini de buraya ekliyorum eğer indirirseniz 3. ve 7. sırada ki şarkı..
tek kelime etmeden

bunu yapmamalıydım, görmezden gelmeliydim
görmeyecek gibi, görülemeyecek gibi..
seni görebileceğimi sanmıyorum,
kaçmalıydım
duymamış gibi yapmalıydım
duyulmayacak gibi, duyulamazmış gibi
aşkını dinlememeliydim
bir kelime ermeden, bana aşkı öğrettin
bir kelime ermeden, bana aşkını verdin
her nefesinle seninle dolmama izin verdin,
sonra kaçtın.
bir kelime etmeden aşk beni terketti
bir kelime etmeden, aşk beni bir kenara attı
ne diyeceğimi bilemezken,
dudaklarım şaşırmış olmalı,
çünkü bir kelime etmeden geldin…
Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

