you are beautiful ^^ A.N.JELL

başlıktan anlaşıldığı üzere evet en sonunda bitirebildim.. şimdiye kadar beni bu derece uğraştıran herhangi bir dizi daha olmadı hayatımda.. umarım  bundan sonra da olmaz.. tüm aksilikler sırf ben izleyemeyeyim diye bir araya gelmiş gibiydiler sanki.. elektriklerin kesilmesi..rapid’in 10 denememin 9’unda hata vermesi.. indirme bağlantımın kopup durması gibi sinir bozucu bir sürü şey yaşadım.. ama yılmadım ve sonunda başardım :) şimdi diziden bahsetmeye gelirsek öncelikle isimleri söylemem gerek..ilk resimde en önde duran gözlüklü menejer ve en soldaki kız da koordinatör yani onları saymazsak  soldan sağa doğru: Shin Woo, Go Mi Nam(Go Mi Nyu) , Tae Kyung, ve Jeremy…

Go Mi Nyu ailesini küçük yaşta kaybetmiş ve bir manastırda büyümüş bir kızdır.. ve Go Mi Nam adında bir erkek kardeşi var, çocukluğundan beri bir şarkıcı olma hayali kuran erkek kardeşi geçirdiği göz kapağı ameliyatında sorun çıkması nedeniyle yeni gireceği müzik grubuyla anlaşma imzalamaya gidemez.. bunun üzerine menejeri ikiz kız kardeşinden onun yerine geçmesi ve o gelene kadar durumu idare etmesi için yardım ister..

başta bu fikre olumlu bakmayan Go Mi Nyu erkek kardeşinin bunu annelerini bulmak için yaptığını öğrenince kabul eder.. ve erkek kılığına girerek A.N.Jell(grubun adı)’la sözleşmeyi imzalar.. fakat grubun lideri olan Tae Kyung bu yeni üyeyi pek te istemez.. tanışmalarının ilk akşamında Go Mi Nam’ın, titizlik hastalığının en üst safhasında olan Ta Kyung’un ağzına kusması da onun için oldukça iyi bir sebep olur..

fakat kısa bir süre içerisinde Go Mi Nam’ın aslında kzı olduğunun farkına varır.. bundan sonra neler olacağını sizde tahmin edersiniz zaten.. Tae Kyung,  Go Mi Nam’dan hiç hoşlanmamasına rağmen sırrını korur ve ona yardım etmeye başlar.. fakat gururundan hiç bir zaman taviz vermez.. havalı tavırlarından hiç bir zaman vazgeçmez:) Tae Kyung karakteri bence Geun Suk’a çok yakışmıştı.. tamam saçı başı gerçekten felaketti.. diziye komik bir hava katmak için Tae Kyung’a oldukça ilginç mimikler yüklemişlerdi ama bence Geun Suk her zaman Geun Suk’tur :)

özellikle şu sık sık yaptığı dudak hareketi oldukça değişikti.. Tae Kyung’un o yakışıklı ve cool imajının arkasında farklı biri olduğunu gösteriyordu.. karakter oldukça ilginç.. titizlik hastalığı bir çok şeye alerjisinin oluşu ve gece körlüğü yaşaması gibi ayrıntılar onu çok komik birine dönüştürüyordu..

bu birlikte geçirdikleri günler sırasında Go Mi Nam  Tae Kyung’dan hoşlanmaya başlarken o sıcak tavırlarıyla; her zaman karizmatik olan Shin Woo ve şirin mi şirin, eğlenceli mi eğlenceli Jeremy’de Go Mi Nam’ a aşık oldu.. onun  bir kız olduğunu en başından anlayan Shin Woo’nun söylediği onca şeye rağmen bizim saf kızımızın bunu anlamayışı Shin Woo için oldukça yorucuydu.. fakat en komik haller Go Mi Nam’ı erkek sanan Jeremy’nin kendi duygularını yadırgaması sırasında yaşadıklarıydı..

dizide gıcık edici tek karakter ülkede ulusal peri olarak tanınan fakat Tae Kyung tarafından sahtekar olarak adlandırılan Yoo He Yi idi.. suratında ki o sinir bozucu ifade beni deli etti.. tabiri caizse şeytan “çarp şunun suratına iki tane” dedi:)

hemen üstte gördüğünüz resim Tae Kyung’un Go Mi Nam’ın kendisinden hoşlandığını farkettiğği sahne.. Go Mi Nam’ın sık sık yaptığı domuz burnunun sebebinin duygularını bastırmak için olduğunu öğrenince, onun kendisinden hoşlandığını en sonunda anlayabildi beyefendi..

dizinin sadece bu iki karakterin aşkına yoğunlaşmayıp diğer karakterlerle yaşanan eğlenceli kısımlara da yer vermesi çok iyi olmuş bence.. en komik bölümler o sıralarda yaşandı aslında..

üstte ki resimde de Go Mi Nam yanlışkla kendine elektrik verip Tae Kyung’un üstüne bayıldığı sahne.. Tae Kyung nasıl oluyorsa sabaha kadar uyanmadı ve bunun açıklamasını yapmak zorunda kalmadı..

ame benim en sevdiğim sahneler Go Mi Nam’ın üçünün arasında bir seçim yapması gerektiğinde her seferinde Shin Woo’yu seçmesinin Tae Kyung’u sinir ettiği bölümlerdi.. en şirin tasonun hangisi olduğunu seçtiği zaman da çok tatlıydı gerçekten :)

çok ciddiye alınarak izlenecek bir dizi değil romantik-komedi de farklı bir şey de değil artık bu konu.. ama bence izlemeye değer.. kafanızı boşaltmak biraz nefes almak için çok güzel bir fırsat.. görsellik harika, özellikle giydirdikleri ceketlere bayıldım.. karakterlerin hepsi ayrı bir tatlı.. bu kadar uğraştığına değdi mi derseniz tam olarak evet diyemem ama yine de çok beğendim.. Geun Suk’u özlemiştim:)

yeni oyuncular tanıdım, Shin Woo’nun sanırım ilk işi bu çünkü listelerinde başka hiç bir yapıma rastlamadım.. oyuncuların hepsi çok genç.. bu da çok iyi olmuş bence.. tadında başlayıp tadında biten her zaman ki gibi bir kore dizisiydi yani.. bol bol resimli bir yazı hazırlamak istedim..  bu şimdiye kadar kilerin en resimlisi oldu sanırım.. umarım beğenirsiniz.. daha önce bir link vermiştim ama rapid size de sorun çıkarırsa bir de bu adresten indirmeyi deneyebilirsiniz.. megaupload’a yüklenmiş..

9 thoughts on “you are beautiful ^^ A.N.JELL

  1. dehşet bi yorumum var onu burayada yazmak istiyorum :D

    Sevdim mi?
    Aslında beklediğimden iyiydi.
    Hemen her yerde klasik romantik komedi yazınca sıkılırım ya da uyuz olurum sanmıştım ama hemen her şey tadındaydı. En azından hemen her kore dizisinde olan uyuz yan roller yoktu. Yani Düşlerimin prensideki kızın uyuz ailesi,witch yoo heedeki kızın saçma çalışanları gibi gereksiz karakterler. Haladan ve menagerdan çok korktum ama göze batmadılar. Garip sesler çıkarmadılar. Hemen her bölüm karşımıza çıkmadılar. Gereksiz tekrarlarda yoktu. Her dizide oluyo ya. Geldim gelemedim sevdim seviyorum sevmiycem e ama seviyorum. Sadece başta kızın gidip gitmemesi üzerine bir iki karşıklık oldu 2. denemeden sonra yazık vazgeçti zaten xD

    Bilen bilir Jang diye diye başladım diziye ama ilk sahneyle birlikte Jang aşkım bitmişti  yani nasıl olabilir bilmiyorum bu kadar şeker bir surat nasıl böyle suratsız görünebilir? Sanırım buna iyi oyunculuk diyolar. Evet aslında bakınca eleman bize her duyguyu verdi. O ukalılığı,uyuzluğu bir süre sonra kızla olmaktan zevk alması, sonlara doğruki kıskançlığı annesiyle olan diyolaglarındaki hüznü,o uyuz kızı zırt pırt bozması hepsini hissettirdi. Oyunculuk bu sanırım. Ama ben Tae Gyung karakterine uyuz oldum. Hana Yordi Dangodaki Doumyoji san gibiydi. Uyuz ,paralı, ukala. Ama nedense herkes ona hasta.

    Shin Woo ise canım benim ya.

    O kadar koru kolla,en başından beri sen bil. Onunla beraber bu yalana göğüs ger,taşı bu sorumluluğu ama başkası kapsın hatunu. Üzücü. Ama sende suç var be oppa yani söyleseydin ya kıza. Öyle mayık mayık bakmayla olmuyo yani. Tatlı tatlı dolaş hatunun peşine,sev hoşlan söyleme. Yok öyle. Bakarsın sonra peşinden xD

    Jeremy ^^

    nasıl tatlısın sen yahu. Ama saç modelini değiştirdikten sonra tüm tatlılığın gitti. Kıza olan sevgisi çok güzeldi hele öğrendikten sonra yazık xD ama çok bebeydin be bide o köpeği çok seviyodu sevmem ben öyle it falan ama yemek yiyişlerine hastayım bide otobüs olayına. Hepsinden delikanlısı sen mişsin be. İçinde büyüttüklerini bir biz biliyoruz herkese seni saf sansın =)

    Ve o uyuz kız. Evet ben kızı hiç sevmedim. Başlamadan önce okuduğum yomlarda herkes benim Coffee Prince hatunuma benzetmişti ben hiç benzetmedim. Benim kız daha güzel bir kere ve en önemlisi erkek rolü yapan bir kızı ancak o oynar bence. Nasıl Yeşilçamda çingene rolü sadece Türkan Şoraya gidiyosa. Süper bir oyuncu olmasına rağmen o rol Hülya Koçyiğitte sırıtyosa,Kore Dramalarında da erkek rolünü anca benim hatun tyapar. Bu kıza olmamış gitmemiş. O mimikler sempatik olmaya çalışmalar,dudak hareketleri kaş göz. Cıks sevmedim. Zaten güzelde değil bence erkek Halide kız Halide benim hatun gibi olamaz benzetmeyin alakası yok xd

    Dizide hüzünlendimde güldümde gülümsedimde. Bagminton sahnesinde Jeremy olimpiyata hazırlanmıyoruz deyince koptum zaten Shin Woo kızı alnından öpünce yere düştü ya =) oyş

    İşlenişi hoştu. Konu olarak sıradan olsada. Bu erkek rolü yapan kız olayları beni öldürüyo zaten sanki bir kızın erkek gibi olması o kadar kolaymış gibi. Göğüsleri sar sakla hop bitti. Nasıl oluyo o? Hep mi süt gibi oluyo senin tenin,hiç mi başka derdin zorun olmuyo? Yok öyle saçma. Zaten gerçek dışılık açısından bakarsak dizi komple saçma. Böyle bir grubun tüm elemanlarının bu kıza aşık olması mümkün değil. Hiç mi biri sadece arkadaşı olmaz. Hiç birinden mi kız hoşlanırda eleman hatuna yüz vermez. Saçma.saçmalığı bırak mümkün değil.

    Biri romantik biri sempatik kız gitti kütüğü seçti buda saçma
    yinede beni Hana Yori Dangoya ya vda Merline bağlayan şey yoktu bu dizide

    Ben bu diziye 7 veririm. O da sırf domuz tavşan lidere hep 7 veriyodu diye
    Bir açıklama ekle

    • bayıldım yorumuna :) nete girip girmemek arasında gidip geliyordum 5 dk önce.. ama şimdi iyi ki girmişm diyorum.. neşem yerine geldi akşam akşam :))

  2. sağol ^^
    bende uzattım ilk defa bu kadar
    ama diziyi iki günde bitirdim yani ve ben romantik komedi delisi bir insanım
    bloglarınız izlemeye yönlendirdi
    sağolun efenim

  3. Bence Jang Geun müthiş bir şekilde canlandırmış Tae Kyung karekterini <3 ve ben sonuna kadar Hwang Tae Kyung cuyum çünkü tüm odunsuluguna ragmen içinde barındırdıgı ve tek bir kişiye açtıgı o özel duygular onu büyüleyici yapmıştı.Kızı sürekli bozup duruyordu ki bu çok tatlıydı.Tae Kyung karekterine karşı içimde inanılmaz bir sempati var zaten JKS da en çok sevdigim oyuncu,şarkıcı,model her şeyimdir yani —koyu bir EELS im de <3 —Shin Woo ve Jeremy e bende üzüldüm ve ilk başta yani ilk iki bölümde benim favorim Shin Wo idi fakat nasıl olduysa JKS beni korkunç bir şekilde büyülemeyi başardı <3

  4. Ben de üzerinden bir kaç yıl geçtikten sonra izleyebildim bu diziyi.İzlediğim en iyi 10 dizi arasına girer mi, sanmam ama yine de sevdim ben bu diziyi.
    Dizide en sevdiğim sahne yağmur yağdığı gün güzel bir elbise giyip kız haline dönen Go mi Nam’ın akşam manastırın bahçesinde otururken gelen Hwang Tae Kyung, arabanın farlarını yakıp gördüğü Go Mi Nam’ın aşkını kabul ettiğini söylüyor ya orası çok güzeldi. Bir de havaalanında hani gitmemiş olan Go mi Nam’a ben de seni seviyorum diyor, o da çok güzeldi.. Tabi finali çok beğenmemiş olsam da; hızlıca kendine çekip sımsıkı sarılması da çook romantikti.
    İşte böyle sevdim diziyi, Shin Woo’nun karşılıksız aşkı da içimi acıtsa da;Hwang Tae Kyung’un tatlığı önüne geçilemezdi :)
    Size de bir hatırlatmış olayım eskiden izleidğinzi bu diziyi, buyrun benim dizideki yorumlarım :)

    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/2012/11/youre-beautiful-kore-dizisi.html

  5. Başta gıcık olcunca komik oluyor izlicem.filmi çok iyi ozetledin.teşekkür ederim

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

