avatar ^^ ilk 3D tecrübem..

sonunda bende izledim.. eksik kalsam olmazdı dimi :) uzun zamandır sinemada film izlemiyordum.. hem yorucu bir iş olduğundan, hemde İstanbul’da sinemaya gitmek oldukça masraflı olduğundan pek tercih etmiyorum açıkçası.. hem de evde tv karşısında yayılıp çayımı elime alıp sessizce izlemek kadar keyif vermiyor bana..

işte tüm bunlara rağmen oda arkadaşlarım Bema ve Nargis beni kolumdan tutukları gibi Avatar filmine götürdüler.. hem de şöyle normal bir şekilde izlemek için değil, neymiş efendim illa 3D izliycekmişiz.. ‘ee iyi..’ dedim ben de -şimdi yaşça benden büyük olduklarından karşı gelmek ayıp olurdu dimi :) aman duymasınlar- neyse bunun üstüne biz de düştük yollara..

filmden ve konusundan bahsetmek istemiyorum.. bir sürü yerde ne kadar beğenildiğine dağir yorumlar okudum.. siz de yüzlerce yerde okuyabilirsiniz..  ama çok beğendiğimi söylemem gerek..    zaten çektiğim onca zahmete değmeyeceğini  bir an bile aklımdan geçirmiş olsaydım gitmezdim..ayrıca yönetmende James Cameron olunca benim ki yersiz bir şüphe olmaktan öteye gidemezdi..  neyse ki film beni yanıltmadı ve salondan mutlu mesut ayrıldık..

bu benim gittiğim ilk 3D filmdi.. bu konu hakkında ne düşündüğümü sorarsanız eğer, yanıtım çok da olumlu değil aslında.. çünkü o verdikleri gözlüklerle izlemek beni çok yordu.. gözlerimin ağrıması bir yana, midesi hayatı boyunca her türlü şeyi kaldırmış olan ben, filmi midem ağzımda seyrettim neredeyse.. farklı bir görüntüye alışmak insan midesi için hiç de iyi değilmiş yani.. fakat diğerleri bundan pek etkilenmedi ‘neden ben?’ anlayamadım :( bu mide bulantısına değecek kadar gerçek bir görüntü ile karşılaşmadım.. derinlik duygusu verdi tabi ki.. ara sıra üzerime bir şeyler uçuyormuş gibi de oldu ama.. beklediğim kadar iyi değildi bu açıdan.. yani tekrar gideceğimi sanmıyorum.. şimdilik iki boyutlu benim için yeterli..

gerçekten etkileyici bir film.. oyuncuları da beğendim ben.. avatarları bile hoşuma gitti açıkçası.. başrol oyuncusunu yeni tanıdım çok da karizmatik ve yakışıklı buldum.. “hiç mi sevmediğin bir şey yok?” diyorsanız.. şimdilik yok sanırım belki sonra aklıma gelir:) mutlaka izleyin.. heyecanlı olmasının yanında espirili de.. size bir de benden tavsiye..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

