new moon ^^ anlayan beri gelsin!!

bu filmi bende bir çok insan gibi uzun zamandır merak ediyordum.. neyse en sonunda kısmet oldu ve dün gece izledim ve çok büyük bi hayal kırıklığına uğradım.. açıkçası filmin ne başı belli ne sonu.. öyle karışık bir şeydi bana kalırsa.. Taylor Lautner posterhiç bu kadar sıkıcı olabileceğini tahmin etmemiştim.. filmi izlenebilir kılan tek şey Taylor Lautner.. o olmasaydı sıkılıp yarısında kapatırdım büyük ihitmal..eminim kitapları çok ama çok daha güzeldir.. bi arkadaşım hediye edeceğini söyledi onu bekliyorum okumak için :)) anlatıcak bir şey yok işte.. ordan burdan kesilmiş sahneleri birleştirmişler.. geceleri çığlık atarak uyanan bir kızı da koymuşlar biraz atraksiyon olsun diye.. doğrusu ne ilk film gibi romantik ne de heyecanlı..


izlediğime pişman değilim yine de; sebebi ilk olarak Taylor, bir de bu devirde bu kadar ünlü bir filmi seyretmemiş olmak ayıp olurdu diye.. bu arada farkındayım bu aralar en çok Amerikan yapımlarından bahsediyorum.. yani blog Kore Esintiliğinden biraz uzaklaştı.. ama biliyorsunuz ya da biliyorsanız, yurtta yaşadığımdan Kore filmlerine ulaşmam pek de kolay olmuyor ne yazık ki.. bu yüzdern burda daha uzun zaman Kore yapımı göremeyebilirisiniz.. benden söylemesi..

9 thoughts on “new moon ^^ anlayan beri gelsin!!

  1. Kitaplarını okumuş biri olaraktan ben ilk filmide beğenmedim aslında nilü. Nasıl desem hayalimde canlandırdığım Edward karakteri filmi izleyince tamamen yerle bir oldu. 1. filmin fiyaskosundan sonra ikinciyi izlemek dahi istemedim. Sorduğum zamanda çok beğendiklerini söylüo arkadaşlarım :d Sanırım ben kitaplarını okuduğum için olsa gerek filmi çok yavan geldi bana :D Ama ikinciyide bi ara islicem bakalım nasılmış diye :D

  2. ben kitaplarını okumadım ama filmlerini izledim ve bence gayet güzel filmlerdi yeni ayın sonu en cok beyendgim yeridir mesela

    • ilginç!! belki de ben anlayamadım.. görüntü kalitesi de pek yüksek değildi.. belki bu yüzden de ısanamdım?

  3. :D Hem filmin kalitesinden hem oyunculardan ısınamamışsındır Nilü :D Yani en azından ben öyle. Özellikle robert pattinson hiç gitmemiş rolüne. yada bana öle gelio. :) Ama herkesinde bayıldığı kadar yakışıklı biri diil bence.. 2. filmide yeni izledim sayılır. Yok tamamıyle wasattı :)

    • ya robert pattinson beni korkutuyor nedense.. tamam yakışıklı olabilir ama daha da çok korkutucu bence.. neden korktuğumu da anlayamadım ama öle işte..
      ben zaten jacop’cıyım.. kesinlkle taylor lautner yani :)

  4. nilü bende senn gibiyim robert’ı sevmyrum fotoları flan itici geliyo bana ama jacop öyle degil…

  5. slm.. alacakaranlık serisi benim için çok özel ya çok seviyorm.. ilk filmi izlediğimde çok beğenmiştim sonra tüm kitaplarını alıp okudum.. kitaplar kesinlikle mükemmel tavsiye ederim mutlaka okunmalı.. zaten twilight çılgınlığının sebebi bence kitaplar ya da belki biraz ilk filmdendir.. çünkü ilk film benim de kitapları okumama sebep oldu sonuçta.. ama ikinci filmi yani new moonu ben de pek beğenmedim.. gerçekten güzel değilmiydi yoksa kitapları okuduktan sonra yavan mı geldi bilmiyorum ama öyle işte :P

    • ben ilk iki filmi izledikten sonra okudum kitaplarını.. gerçekten tüm seri harika.. ama filmler alelade yapılmış gibi kalıyor yanında.. bakalım tutulma nasıl olacak..

  6. kesinlikle kitapların yanında film çok baya kalıyor.. umarım tutulma güzel olur.. new moon bi de yarıda kesildi öle dizi gibi yarım bırakıldı ya ona çok sinir olmuştum ben..

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

