goong ^^ saray..

daha önce Goong adlı dizi hakkında yazmamıştım.. ama Goong benim izlediğim ilk Kore dizisi.. ben internetten izliyordum ama bir de baktım TRT’de düşlerimin prensi adıyla yayınlıyormuş..

şimdi de oda arkadaşım Bema izlemeye beşladı.. kendisi de çekik gözlü olduğundan korelileri pek yadırgamıyor zaten.. ama o’da TR’dekilerin yüzde doksanı gibi önyargılı.. iki bölüm izledi şimdilik bakalım devam edecek mi??

ve ona so ji sub’u göstermiştim bi kaç gün önce.. şimdi evden dönerken So Jİ Sub dizileri getirmem için baskı yapıyor.. ben de seve seve getireceği tabi ki.. şu dünyaya bi Kore yapımı sever daha kazandırmak benim için büyük mutlulk :)

4 thoughts on “goong ^^ saray..

  1. Goong düşlerimin prensi adıyla yayınlandı yanlış bilmiyosam Zoraki Prens olarak yayınlanan Goong S mi Goong Z mi neydi :s
    benimde ilkim olur kendileri ^^

  2. yaa bu diziye ısınamayan tek kişi ben miyim acaba :(
    Chae-kyung’un o saraydaki yalnızlığına çok üzülmüştüm hele Shin’in soğukluğu yokmuydu beni mahv etti. O buz dolabı Shin’e nasıl aşık olduda yul’a olmadı hiç anlamadım valla. Ama anladığım kadarıyla dizi acayip tutuldu, külkedisi hikayesine herkes bayıldığı için mi?

    • aslında tüm dizilerde akıl dışı olan bir çok şey var.. zevkini çıkarabilmek için ben takılmamaya çalışıyorum.. yoksa bir türlü kendimi veremiyorum..
      hem zaten herkes kendini sevmeyene aşık olmuyor mu? Shin’e aşık olmazsa dizinin keyfi mi çıkardı?

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

