the notebook ^^ içimden geldi

arkadaşım Bema’ya cd hazırlarken filmlerimin arasında çarptı gözüme.. farkettim ki benim en sevdiğim ilk üç film gibi bir sıralama yapmam mümkün değil! zaten insanlar nasıl seçerler hiçbir zaman anlayamamışımdır.. ben her zaman kararsız kalırım.. en sevdiğim şarkıyı bile seçemem ki ben!! belki bir ilk yüz listesi hazırlayabilirim :)

20090524014014neyse işte, Not Defteri de onlardan biri benim için.. hüzünlerdiği kadar eğlendiriyor aynı zamanda.. romantik film sevenlerin mutlaka izlemesi gerek.. ben bir kere izledim ama daha bir çok kez rahatlıkla izleyebilirim..Tumblr_kvc0basu0m1qaulbro1_500_largebu arada oyuncularını da çok beğeniyorum.. oldukça ünlü bir yapım zaten, bir çoğunuzun izlediğine eminim.. ama henüz fırsat bulamadıysanız zaman kaybetmeyin.. hem ağlayın hem izleyin.. gözyaşlarınıza engel olmayın!!

kaynak:http://weheartit.com
Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

