The Truman Show ^^ Mükemmel Bir Film

Bugünlerde en sevdiklerimden gidiyorum.. Son zamanlarda Kore yapımlarına pek yer veremediğimi biliyorum.. Şimdi bir Kore dizisi izliyorum fakat henüz bitmediği için yazmak istemiyorum.. Dizi olduğundan biraz uzun sürüyor tabi ki.. Ben de diziyi bitirene kadar zamanımı en sevdiklerimden bahsederek geçirmek istedim..

Truman Show çok ama çok farklı bir film.. oldukça eski olmasına rağmen (1998)  ben daha iki sene önce seyrettim.. Hatırlıyorum da bu filmi ilk felsefe hocamdan duymuştum.. En sevdiği filmmiş.. Bende başka bir filmle karıştırıp ‘böyle böyle şeyler mi oluyor?’ falan demiştim.. Felsefe hocamız da gençti aslında ama hafızası baya zayıftı.. Hatırlayamamşıtı.. Bu olaydan bir sene kadar sonra film izlediğimdeyse aslında tarif ettiğim filmle uzaktan yakından alakası olmadığını farkettim ama ne yazık ki çoktan mezun olmuştum ve bunu hiç söyleyemedim.. -içimde ki yaraya bak pfff :)-O zamanlar hocamızın zevkini hiç beğenmezdik ama filmlerden iyi anlıyormuş belli ki.. Truma Show beni etkilemeyi çok iyi başardı.. Şaşırttı, ağlattı, güldürdü.. Truman’ın hali gerçekten içimi yaktı.. Jim Carrey işini biliyor velhasıl.. Ben bir tek vasat filmine bile rastlamadım henüz.. Herkes izlemeli!

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

