eternal sunshine of the spotless mind ^^

yine Jim Carrey.. bu adam farklı gerçekten.. komedi değil aslında tarzı.. diğer filmleri çok çok daha iyi.. beni hep düşündürüyor.. ne zamn bir filmini izlesem bir süre kendime gelemiyorum.. aklımdan hep ‘yalnız kalsam da biraz düşünebilsem’ diye geçiriyorum.. düşünce fazlalığı oluşturuyor resmen beynimde.. bu filmi de onlardan biri.. öyesine sevmiştim ki!! kader diye bir şey var gerçekten.. ve unutmak isteriz ya bazen.. ama anılarımız olmazsa biz biz olmayız aslında.. bu yüzden acılarımız da vazgeçilmez..

bu film de böyle şeylerden bahsediyor işte.. ve Kate Winslet! bu kadın gerçekten kusursuz.. çok ama çok güzel bence.. bir insana mavi saç bile yakışır mı!!
mutlaka izlemelisiniz.. ben beğenmeyeni duymadım henüz!!
6 thoughts on “eternal sunshine of the spotless mind ^^

  1. En sevdiğim filmdi. Çalışma masamda takdir ettiğim bir repliği hala asılıdır: Unutkanlar şanslıdır, çünkü hatalarının derdini çekmezler.. Hayat felsefemdi, unutkanlığıma kılıfımdı. Ha sonra ne oldu, A Moment to Remember’ı izledim ve tüh şanslı değilmiş diye kalakaldım :)
    Kate Winslet apayrı zaten, saçının yeşili de mavisi de kırmızısı da harikaydı.

  2. Ne severim ben bu filmi. Çok güzeldir. Sonuçta dönüp, dolaşıp birbirlerini bulmaları da anlamlıydı. Kader, aşk hepsi çok ince işlenmiş. Jim Carrey’nin oyunculuğu da müthiş.

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

